هر روز با یک شهید؛

کشور بدون روحانیت، مانند کشور بدون طبیب است

برادران، روحانیت را پشتیبانى کنید که شاخ‌وبرگ امام بزرگوار هستند که به قول رهبر عزیز آن بت‌شکن زمان آن پیر جماران که مى‌فرمایند: کشور بدون روحانیت مانند کشور بدون طبیب است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، شهید هادی رمضانی وشنوه در تاریخ بیست و هفتم فروردین‌ماه ۱۳۴۳، در روستای وشنوه از توابع استان قم در یک خانواده مذهبی و متدین دیده به جهان گشود.
وی پس از چندی مجاهد در تاریخ نوزدهم آذرماه 1366 به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
بسم الله الر حمن الر حیم
یا ایتها النفس المطمئنه ارجعی الی ربک راضیة مرضیه فادخلی فی عبادی وادخلی جنتی.
ای نفس مطمئن و دل‌آرام، امروز به حضور پروردگارت یازآی که تو خشنودی و از او تو خرسند است. بازآی و به میان بندگان خاصّ خود درآی و در بهشت من داخل شو.
به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان و با سلام و درود فراوان خدمت حضرت آقا امام‌زمان «عج» و نائب بر حق ایشان حضرت امام خمینی مدظله‌العالی رهبر و بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران و یگانه پرچم‌دار نهضت انبیا و اولیای بر ضد طاغوتیان و استعمارگران در این زمان و درود و سلام و درود فراوان بر شهدای اسلام از صدر تاکنون.
مخصوصاً شهدای انقلاب اسلامی به‌خصوص شهدای جنگ تحمیلی و با عرض درود فراوان خدمت تمامی خانواده‌های شهدا که به حق چشم‌وچراغ این ملت‌اند؛ همان‌هایی که اگر چنین فرزندان غیور و شجاعی نداشتند معلوم نبود که چه سرنوشتی در انتظار اسلام و انقلاب اسلامی و میهن اسلامی‌مان بود.
سلام و درود فراوان بر پدر و مادر عزیز و از جان بهترم و همچنین سلام گرم و صمیمانه خدمت تمامی برادران عزیز و تنها خواهرم و تمامی اعضای دیگر خانواده و فامیل و قوم و خویشان.
باری اکنون که مدتی است که خداوند باری‌تعالی ما را شایستهٔ خدمت و انجام‌وظیفهٔ این برههٔ حساس دانسته بجا و لازم است که قلم را به دست گرفته و آنچه را لازم است  وصیت را بنویسم.
 
جبههٔ حق از باطل را در این عصر و زمانه تمیز دهیم و بدین‌وسیله بتوانیم با حق‌طلبان باشیم و در مقابل متجاوزین و جنایت‌کاران باشیم. مثل سرور شهیدان حضرت حسین ابن علی «ع» که در حقیقت او روشنگر راه ما بود؛ بایستیم و پوزهٔ این پلیدان و نوکران شرق و غرب را به زمین‌خواری و ذلّت بمالیم.
البته این را نباید از یاد برد که ما هنوز به پیروزی نهایی نرسیده‌ایم و تا پیروزی نهایی که آن هم سقوط کامل رژیم بعث عراق است به لطف و حول و قوهٔ الهی آخرین گام‌ها را بایستی که رزمندگان جان‌برکف اسلام دارند و این متجاوزین کافر را به سزای اعمال خود برسانند و این امر مهم نیز قریب‌الوقوع است و حال که در آستانهٔ پیروزی قرار گرفته‌ایم و هر لحظه امکان دارد که برای انجام عملیات سرنوشت‌ساز به‌طرف خط مقدم جبهه حرکت کنیم از خدای خود می‌خواهم که شهادت را که بهترین نوع مرگ، یعنی مرگ باعزت را همان مرگی که امام حسین «ع» در عاشورا در واقعهٔ کربلا با فریاد دل‌نواز  «انّی لا الی الموت الّا السعادة و الحیوة مع الظالمین»
من مرگ در راه خدا را جز سعادت و حیات و زندگی با ظالمین و ستمگران را جز ننگ و ذلّت نمی‌دانم.
حال که مولایمان و سرور شهیدان این گونه به استقبال شهادت رفته است پس چرا ما که ادعای پیروی از آل محمد و مذهب شیعه حضرت علی «ع» را داریم از شهادت و مرگ در راه خدا بیم و هراس داشته باشیم.
باران‌ها می‌دانم که اگر بندگانت با دل‌شکسته به درگاهت روی‌آورند آرزوها و خواسته‌های آن عابدان را پذیرا خواهی شد و برایشان برآورده خواهی کرد. پس تنها خواستهٔ این بندهٔ سراپا تقصیر را که همان مرگ در راه خودت است نصیبم کن تا در دنیا و آخرت مصداق «خسرة الدنیا و الآخرة» نگردیم.
در قسمت دوم وصیت‌نامه می‌خوانید.

خدایا، خدایا تا انقلاب مهدى خمینى را نگهدار
پس از درود و سلام خدمت رهبر کبیر انقلاب اسلامى ایران و ملت شهیدپرور و سلام بر پدر و مادرم سلام به برادرانم و خواهرانم امیدوارم که حال همه شما خوب باشد.
پدر و مادر من تا آخر جنگ بر نمى‌گردم؛ اگر سالم آمدم که هیچ، چنانچه به درجه رفیع شهادت نایل گشتم مرا در کنار دیگر شهیدان راه انقلاب اسلامى ایران در گلستان شهیدان شیخان به خاک بسپارید که من شهادت را مانند عسل شیرین و حس کنم که شب دامادى من است.
مادر، پس از شهادت فرزندت به تمام دوستان و آشنایان بگو که براى من عزا نگیرند بلکه شادى کنید که دشمنان دین و قرآن خوشحال نشوند.
خواهر، زینب‌وار باش که چنانچه تمام شهیدان مى‌فرمایند: حجاب تو خواهر کوبنده‌تر ز خون سرخ من است.

برادر، تو باید پس از شهادت من سلاح مرا بردارى و به دشمنان دین و قرآن درس عبرت بدهى برادران سپاه پاسداران که همانا برادران شما هستند همکارى لازم با آن‌ها بنمایید که به قول رهبر عزیز و بنیان‌گذار جمهورى اسلامى ایران مى‌فرماید.
اگر سپاه نبود کشور هم نبود. در ضمن از برادرم حسن خواهش مى‌کنم که بعد از شهادت من در سپاه ثبت نام کند تا بتواند به ملت خود خدمتى کرده باشد.
برادران، روحانیت را پشتیبانى کنید که شاخ و برگ امام بزگوار هستند که به قول رهبر عزیز آن بت‌شکن زمان آن پیر جماران که مى‌فرمایند: کشور بدون روحانیت مانند کشور بدون طبیب است.
والسلام




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/45688
اخبار مرتبط

نظرات شما