مسئول سازمان بسیج اساتید استان قم:

مردم اعتمادی به امپراتوری دروغ ندارند

مسئول سازمان بسیج اساتید استان قم با اشاره به اینکه عدم استقبال از فراخوان‌ها در سالگرد اغتشاشات نشان داد مردم اعتمادی به امپراتوری دروغ ندارند، گفت: نیروهای انقلاب با تبیین مسائل باعث شدند مردم متوجه شوند که  مسائل مطرح شده در این رسانه‌ها دروغ بود.

محمود علامه روشن با اشاره به عدم استقبال مردم از فراخوان‌های رسانه‌های معاند در سالگرد اغتشاشات در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، اظهار داشت: این عدم استقبال رمزگشایی از چهره واقعی دشمن و فروریختن آبروی نداشته‌ای بود که با ضرب و زور امپراتوری رسانه برای خودشان به‌زحمت دست‌وپا کرده بودند.
مسئول سازمان بسیج اساتید استان قم ادامه داد:  امسال باتوجه‌به فراخوان‌های متعددی هم که داده شد نه در دانشگاه‌ها و نه در فضای عمومی جامعه استقبالی از این موضوع نشد یکی از دلایل این بود که  کسانی که در اغتشاشات سال گذشته هم حضور داشتند در واقع به‌نوعی اقرار می‌کردند که فریب خوردند و این باعث هوشیاری مردم شد.
وی افزود: همان معدود افرادی که سال گذشته در اغتشاشات حضور داشتند بیشتر سن‌های پایین داشته‌اند و دارای قوه تحلیل نبودند؛ اما بعد از صحبت‌هایی که با مسالمت و دوستی با این افراد شده هدف دشمن به آن‌ها کاملاً گوشزد شد و به این موضوع واقف شده بودند که آن‌ها دلسوز شما نیستند و دشمنان در جهت گمراهی جوانان و انحراف از مسیر انقلاب تلاش می‌کنند.
 علامه خاطرنشان کرد: وقتی موضوع و هدف اصلی برای جوانان و مردم تبیین شد که رسانه‌های معاند دنبال اهداف سوء استکباری خودشان هستند برای جوان‌ها و برای مردم بیش‌ازپیش آشکار شد و به‌دروغ بودن آنچه در رسانه‌های معاند گفته می‌شود پی بردند و با آنها همراهی نکردند.
مسئول سازمان بسیج اساتید استان قم بیان داشت: ضمن اینکه  سال گذشته هم بسیاری از آن پیام‌هایی که در این رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر می‌شد کار انسان نبود و ربات‌های تعریف‌ شده  و گماشته شده بودند که این‌ها به‌عنوان انسان نقش‌آفرینی می‌کردند تا به‌دروغ نشان دهند که در کثرت قرار دارند.
علامه گفت: همه این‌ها در جهت تضعیف نظام جمهوری اسلامی ایران و جوانان و از طرفی تشویش اذهان مردم بود که بعد از گذشت یک سال برای مردم آشکار شد. 
وی عنوان داشت: نیروهای انقلاب با تبیین مسائل باعث شدند مردم متوجه شوند که  مسائل مطرح شده در این رسانه‌ها دروغ بود و امپراتوری دروغ می‌خواهد همه جوامع را مقهور خودش کند و نهایتاً مدیریت و آقایی جهان را به دست بگیرید که در مورد ملت ایران باید گفت زهی خیال باطل چرا که مردم دیگر اعتمادی به اینها ندارند.
مسئول سازمان بسیج اساتید استان قم تأکید کرد: تفکر و دقت در عملکرد جبهه استکبار و نتایج حضور آن‌ها در هرجایی که بودند مردم را واقف کرد حضور این‌ها در هر کشوری  استقلال آن کشورها را  از بین برده و به عزت‌نفس و عزت ملی‌شان ضربه زده تا جایی که هیچ‌کدام اختیار تصمیم‌گیری برای خودشان را هم ندارند.
 علامه اضافه کرد: این‌ها هر جا که وارد شدند خود را قیم و آقابالاسر دانستند و  اختیار عملکرد و تصمیم‌گیری و اختیار قیمومیت را از حاکمان آن کشورها گرفته‌اند و به‌نوعی خودشان حاکم شدند و حاکمان آن کشورها را به‌عنوان یک عروسک خیمه‌شب‌بازی در دست گرفتند که این خلاف آموزه‌های دینی ما در اسلام و در مذهب حقه شیعه است که به‌هیچ‌وجه مردم ما و حاکمان دینی ما این موضوعات را برنمی‌تابند.
وی تأکید کرد: مردم شاید در سختی معیشت بسازند؛ ولی هیچ‌وقت با ذلت و خواری نمی‌سازند؛ چراکه به فرموده دین و آیین ما و به گفته شهید سلیمانی «ما ملت امام حسینیم» و هیچ‌گاه در مقابل استکبار سر خم نخواهیم کرد و هیچ‌وقت عزت خودمان را به مال دنیا نخواهیم فروخت.
مسئول سازمان بسیج اساتید استان قم تصریح کرد: این موضوعات که برای مردم آشکار شد دلیل بی‌اعتمادی به رسانه‌های امپراتوری دروغ‌ است امیدواریم که این شمول بیشتر شده و همه مردم و همه کسانی که احیاناً هنوز باورشان و دلشان در کنار استکبار است و بعضاً نواهایی از گوشه‌وکنار شنیده می‌شود که با آنها همراهی می‌کنند آگاه‌تر شوند و چهره واقعی و منفور و کریه‌المنظر استکبار مخصوصاً آمریکا و اسرائیل و غرب که درواقع دنبال بهره‌گیری و بهره‌کشی و بهره‌مندی از دنیا هستند و برای هیچ دولتی غیر از خودشان هیچ اعتباری قائل نیستند آشکارتر شود.
وی بیان داشت: با پیروی از فرمایشات مقام عظمای ولایت و رهبری که ازهرجهت اُولی بر همه مسائل و مخصوصاً در مسائل تحلیلی سیاسی هستند و  با فصل‌الخطاب قرار نظر رهبر معظم انقلاب که کارشناس‌ترین کارشناس‌ها در مسائل مختلف هستند مدیریت کشور را به جلو ببریم و هیچ نقطه‌ضعفی در مقابل جبهه استکبار از خودمان نشان ندهیم و بتوانیم به‌زودی ان‌شاءالله شاهد تمدن نوین اسلامی و ظهور خورشید ولایت باشیم.

انتهای پیام/۱۷۰


http://qomefarda.ir/45694
اخبار مرتبط

نظرات شما