عضو شورای اسلامی شهر قم:

آمریکا هر چقدر تحریم کند، ملت ایران لایق بهترین‌ها هستند

عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: ایران برای استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای می‌خواهد بهره ببرد؛ اما ماجرای خنده‌دار اینجاست که آمریکا از همین انرژی برای بمباران کشورهای دیگر بهره برده است‌ به این بهانه ملت ایران را تحریم می‌کند، اما باید بداند ملت ایران لایق بهترین‌ها هستند.

حسین صابری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا اظهار داشت: هیچ‌یک از فعالیت‌های دولت آمریکا در راستای بشریت و حقوق بشر نبوده است، از جمله علم همواره برای خدمت به بشر توسط دانشمندان توسعه داده می‌شد؛ اما آمریکا از علم هم برای جنایت علیه بشریت استفاده کرده و می‌کند.
عضو شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: وجود سازمان‌های حقوق بشری و بین‌المللی در آمریکا تنها دست این کشور را برای انجام جنایت علیه بشریت باز گذاشته است و متأسفانه دولت‌های مزدور نیز از جنایات آمریکا حمایت می‌کنند، درحالی‌که ملت‌ها هیچ‌کدام در هیچ‌یک از قاره‌های جهان همسو با اهداف آمریکا نیستند.
 وی ادامه داد: انرژی هسته‌ای یکی از انرژی‌های به‌روز است که کشوری مانند ایران  برای استفاده صلح‌آمیز از آن می‌خواهد بهره ببرد؛ اما ماجرای خنده‌دار اینجاست که آمریکا از همین انرژی برای کشتار و بمباران کشورهای دیگر بهره برده است؛ اما از طریق تحریم اجازه استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای را به ایران نمی‌خواهد دهد، البته که ایران برای خدمت به مردم و استفاده از علم روز برای بسیاری از جهات ازجمله درمان حتماً از انرژی هسته‌ای استفاده خواهد کرد.
 صابری تأکید کرد: مردم ایران لایق بهترین‌ها هستند و در قرن بیست و یکم استفاده از انرژی هسته‌ای موردنیاز در امور مختلف است که با استفاده درست از آن بسیاری از مشکلات حل می‌شود.
عضو شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: از طرفی نباید فراموش کرد دشمنی آمریکا به‌صورت مستقیم با ملت ایران است؛ زیرا تحریم‌هایی که اعمال می‌کند مستقیماً زندگی مردم ایران را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد از جمله تحریم‌های دارویی که باعث به‌خطرافتادن جان بیماران شده است.
وی تصریح کرد: یکی از دلایل تأکیدات رهبر معظم انقلاب برای دستیابی به دانش روز و علم در جهات مختلف به این دلیل است که از نظر  دارو و دیگر موارد موردنیاز ملت، خودکفا شویم و‌ وابستگی نداشته باشیم این‌گونه است که حربه تحریم بی‌اثر می‌شود.
 صابری افزود: خوشبختانه دانشمندان و بزرگان علمی ما به این مسئله واقف هستند که علم را در جهت خدمت به مردم توسعه دهند و در دورانی که بیش از ۴۰ سال است که آمریکا ملت ایران را تحریم کرد این دانشمندان و جوانان ایران بودند به بسیاری از علوم دست پیدا کردند از جمله به بسیاری  از داروهای تحریمی دست یافتند و  به مردم خدمت کرد.
عضو شورای اسلامی شهر قم عنوان داشت: نمونه آن را می‌توان در خصوص واکسن کرونا مشاهده کرد درحالی‌که کل جهان درگیر این بیماری بود و این مسئله یک مسئله سیاسی نبود بازهم آمریکا اجازه ورود واکسن و دارو به ایران را نمی‌داد؛ اما خوشبختانه دانشمندان ما واکسن کرونا را کشف کرده تا جایی که یکی از بهترین‌ واکسن‌های کشف‌شده واکسن ایرانی بود.

انتهای پیام/۱۷۰


http://qomefarda.ir/45859
اخبار مرتبط

نظرات شما