هر روز با یک شهید؛

اصیل ترین خط، خط رهبر و پیشوایان امت است

از شما می‌خواهم پیرو خط امام باشید، زیرا خط امام اصیل‌ترین خط اسلام است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، شهید احمد جعفری‌نیا در سال ۱۳۴۱ در شهر مقدس قم دیده به جهان گشود.

 وی در تاریخ نوزدهم آبان‌ماه ۱۳۶۱ رهسپار جبهه جنگ شد و در حمله محرم‌الحرام فعالیت نمود و در مرحله چهارم این عملیات در تاریخ بیست و چهارم آبان‌ماه ۱۳۶۱ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 بنام الله پاسدار حرمت خون شهیدان و سلام بر مهدی موعود «عج» منجی بشریت و سلام به رهبر انقلاب امام خمینی و سلام بر خانواده شهدا و امت حزب‌الله.

 اینجانب احمد جعفری‌نیا فرزند حسین وصیت‌نامه‌ام را طبق تکلیف شرعی می‌نویسم.

 خدمت پدر و مادر عزیزم سلام عرض می‌کنم؛ خدمت خواهران و برادرانم و دوستان و همسایگان تمام سلام عرض می‌کنم.

 انشا الله که شما مرا ببخشید. پدر و مادر عزیزم مرا حلال کنید، مادرم شما در به ثمر رساندن فرزندانتان سهم بسزایی داشتید. من تابه‌حال نتوانستم این خدمت شما را جبران کنم انشا الله اگر پیروز شدم و به لقاءالله پیوستم در آن دنیا خدمت شما را جبران خواهم کرد.

 مادرم!

 از شما می‌خواهم برای من گریه نکنید؛ زیرا گریه برای من فایده ندارد؛ اما برای امام حسین «ع» گریه کنید که مظلوم شهید شد که گریه شما برای اسلام و امام حسین «ع» می‌تواند اسلام را زنده نگه دارد. چنین گفت: امام امت اسلام این شهیدپروران و این شهیدان را امتحان می‌کند، خواسته‌هایم به‌عنوان یک شهید مانند شهیدان دیگر.

 

 خانواده‌ام و امت حزب‌الله مادرم سپاسگزار باش که خداوند به تو چنین نعمتی اعطا کرده است که اسلام به این نعمت افتخار می‌کند.

 از شما می‌خواهم پیرو خط امام باشید، زیرا خط امام اصیل‌ترین خط اسلام است. از خون دادن در راه اسلام دریغ نکنید و انتقاد به آن مادرانی دارم که نمی‌گذارند بچه‌هایشان به اسلام خدمت کنند، مانع از خدمت بچه‌هایتان در راه اسلام نشوید؛ همان‌طور که امام فرموده است: بکشید ملت ما را ملت ما بیدارترمی شود؛ ما زنده به آنیم که آرام نگیریم، موجیم که آسودگی ما عدم ماست.

 مگر ما بهشتی ندادیم؟ دیدید که مردم منسجم‌تر شدند و همین‌گونه مدنی‌ها در آذربایجان و دستغیب‌ها در شیراز و صدوقی‌ها در یزد هر کدام حداقل مردم استان خود را منسجم‌تر کردند.

 خانواده‌ام، از شما می‌خواهم هنگامی که رزمندگان پیروز شدند و بر کربلا تسلط یافتند از شما می‌خواهم موذنی زیباکلام با دادن اذان بر سر مزارم به من تبریک بگوید.

 خواهرانم و برادرانم!

 در تربیت بچه‌های خود بکوشید و به پسرها خط امام را معرفی کنید و بگویید این خط، خط شهادت است و به دخترهایتان بگویید نمونه بانوی اسلام زینب «س» و فاطمه «س» است و در زندگی‌تان زینب وار زندگی کنید و او را سرمشق قرار دهید.

 بچه‌های خودتان را به درس‌خواندن و آموختن علم تشویق کنید تا بتوانیم به‌سوی خودکفایی پیش برویم و در آخر به شهیدان و ملت درود می‌فرستم.

 درود بر امت حزب‌الله و درود بر خانواده‌های شهدا و درود بر مستضعفان جهان و درود بر آن خواهر و برادری که در صحنه تلویزیون در مصاحبه با بازرگان خط لیبرالیسم را محکوم می‌کنند و درود بر آن برادرانی که هواپیمای از بین رفته را دوباره تعمیر می‌کنند و به‌سوی خودکفایی پیش می‌روند.

 درود بر تمام روحانیون مبارز و درود بر کسانی که در هر لباسی به اسلام خدمت می‌کنند، خدایا در کارهایشان حفظشان کن.

 خدایا من موقعی امام را دعا می‌کنم که تیر دشمن بر قلبم جای گرفته و من در خون خود می غلطم و این شعار را سر می‌دهم.

 خدایا، خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار

 به امید پیروزی که راه کربلا باز شود

والسلام



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/45921
اخبار مرتبط

نظرات شما