استاندار قم:

تمام اقداماتی که در قم انجام می‌شود باید پیوست فرهنگی داشته باشد

استاندار قم با بیان اینکه تمام اقداماتی که در قم انجام می‌شود الزاماً باید پیوست فرهنگی در همه ابعاد داشته باشد، تصریح کرد: اولین اقدام فرهنگی که در دوره مدیریتی استان انجام شد درخواست مصوبه از هیئت دولت برای جانمایی تبلیغات فرهنگی و مذهبی از فاصله ۲۵ کیلومتری قم تا در ورودی‌های شهر است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، جلسه مدیران رسانه‌های استان با سید محمد آقامیری استاندار قم، شامگاه شنبه بیست ویکم آبان در سالن امام جواد (ع) استانداری قم برگزار شد.
در این جلسه سید محمد آقامیری پیوست فرهنگی را یکی از سیاست‌های استانداری قم دانست و سپس اظهار کرد: تغییر سیمای شهر از جمله اولویت‌های مجموعه مدیریتی استان است و باتوجه‌به نقش فرهنگ و وجود بارگاه حضرت معصومه (س) در قم، می‌بایست تقدس آن را حفظ کرد.
وی با بیان اینکه باید تمامی ابعاد فرهنگ موردتوجه قرار گیرد، تصریح کرد: اولین اقدام فرهنگی که در دوره مدیریتی استان انجام شد درخواست مصوبه از هیئت دولت برای جانمایی تبلیغات فرهنگی و مذهبی از فاصله ۲۵ کیلومتری قم تا در ورودی‌های شهر است.
آقامیری ساخت المان‌های مذهبی در ورودی‌های شهر را از جمله برنامه‌های فرهنگی استان عنوان کرد و در ادامه افزود: تبلیغات فرهنگی در ورودی‌های شهر باعث می‌شود تا به مسافران و زائرانی که به قم می‌آیند حرمت شهر گوشزد شود.
وی با اشاره به ۶۰۹۰ شهید دفاع مقدس استان قم، خاطرنشان کرد: اقداماتی که در قم انجام می‌شود الزاماً باید پیوست فرهنگی در همه ابعاد داشته باشد و حوزه‌های دیگر نظیر فرهنگ ایثار و شهادت را نیز شامل شود.




انتهای پیام/


منبع:سایت خبری قم نا
http://qomefarda.ir/45983
اخبار مرتبط

نظرات شما