فرمانده سپاه امام علی ابن ابی‌طالب (ع) قم مطرح کرد:

اجرای بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ عنوان برنامه در هفته بسیج

فرمانده سپاه امام علی ابن ابی‌طالب (ع) قم گفت: به مناسبت هفته بسیج بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ عنوان برنامه توسط رده‌های مختلف بسیج در این استان اجرا می‌شود که خدمت‌رسانی به مردم از مهم‌ترین محورهای آن است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  سردار محمدرضا موحد ظهر امروز در نشست خبری خود که به مناسبت هفته بسیج در سالن شهید فخری‌زاده ساختمان شهید سعیدی برگزار شد با اشاره به این که بسیج در واقع معجزه انقلاب اسلامی است، افزود: بسیج امروز به درختی پرثمر تبدیل شده که خدمت صادقانه به مردم و مقابله همه‌جانبه با دشمنان را با تمام توان دنبال می‌کند.

وی ادامه داد: بسیج در هرجایی که نظام اسلامی نیاز داشته باشد ورود پیدا کرده و به‌عنوان قدرتی عظیم نقش و مسئولیت خود را ایفا می‌کند.

 فرمانده سپاه قم با اشاره به اینکه بسیج به‌عنوان بزرگ‌ترین شبکه فرهنگی و اجتماعی در همه صحنه‌ها حاضر است، گفت: بسیج بر اساس برنامه‌ای منسجم به دنبال تقویت ظرفیت‌های خود در بخش‌های مختلف است، بسیج می‌کوشد با اتکا بر جوانان مؤمن و انقلابی و استفاده از نهاد مسجد با اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب در همه حال یاور ملت ایران باشد.
وی افزود: امروز ما ابزار مواجهه با دشمن را در همه عرصه‌ها در اختیار داریم و بسیجیان ما با اتکا به قدرت ایمان و تجهیز خود به دانش و فناوری‌های روز برای انجام مأموریت‌هایی که به آن‌ها واگذار می‌شود، آمادگی لازم را دارند.
فرمانده سپاه قم با اشاره به اهم برنامه‌های این هفته بسیج در استان، گفت: از مهم‌ترین این برنامه‌ها، اجرای رزمایش جهادگران فاطمی است که از فردا به مدت ۱۰ روز باهدف خدمت‌رسانی به مردم ترتیب می‌یابد، همچنین در این هفته طرح‌های آبرسانی اجرا شده توسط بسیجیان جهادگر استان به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی اضافه کرد: برگزاری رزمایش اقتدار بسیج و حلقه‌های صالحین در کنار اجرای برنامه‌های متعدد فرهنگی، ورزشی و جهادی از دیگر مواردی است که در طول هفته بسیج انجام می‌شود.

 سردار موحد با اشاره به برخی از برنامه‌های انجام شده توسط اقشار مختلف بسیج استان قم در سال گذشته، گفت: برگزاری پرشور اردوهای راهیان نور جنوب و غرب کشور با حضور دانش‌آموزان و دانشجویان، برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت به‌منظور نمایش توانمندی‌های کشور در عرصه‌های تولیدی و صنعتی، برپایی اردوهای سیاحتی و زیارتی، میزبانی از مسابقات ورزشی و اعزام ورزشکاران بسیجی به مسابقات مختلف و کسب مقام‌های ملی و بین‌المللی، راه‌اندازی اماکن ورزشی جدید و همچنین مراکز مشاوره در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی از جمله برنامه‌هایی است که توسط رده‌های مختلف بسیج انجام شده است.

 وی تصریح کرد: بسیجیان استان در عرصه خدمت‌رسانی نیز خدمات گسترده‌ای انجام دادند و در طی مدت یاد شده، عملیات آبرسانی به بیش از ۲۰ روستا با اعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیارد ریال انجام شد، ساخت و تعمیر مسکن محرومان، توزیع بسته‌های معیشتی، اهدای جهیزیه به زوج‌های نیازمند، کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، ارائه خدمات بهداشتی و درمانی، اهدای لوازم‌التحریر، ارائه تسهیلات به‌منظور راه‌اندازی کارگاه‌های تولیدی و ایجاد اشتغال برای افراد جویای کار، برپایی نمایشگاه‌های عرضه محصولات مشاغل خانگی و برگزاری مستمر اردوهای جهادی نیز موردتوجه اقشار مختلف بسیج قم بود.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/46124
اخبار مرتبط

نظرات شما