جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

تفکر بسیجی و ولی‌فقیه دو رکن اصلی پیشرفت کشور است

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران مرهون تفکر بسیجی و هدایت‌های ولی‌فقیه است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی « قم فردا » سردار سید قاسم قریشی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه قم که در مصلای قدس برگزار شد، اظهار داشت: امروز در منطقه با الگوگیری که از انقلاب اسلامی ایران و بسیج گرفته شده به اهداف هزار‌ساله غرب‌زده شده است، اتفاقی که تحلیل‌گران غربی نیز آن را تأیید می‌کنند.
وی عملیات اخیر حماس در سرزمین‌های اشغالی را موردتوجه قرار داد و گفت: عملیات طوفان الاقصی دو پیام آشکار و مهم داشت، نخست آن افسانه‌ای خیالی که رژیم صهیونیستی خود را شکست‌ناپذیر می‌دانست، بر ملا شد و دومین پیام برای یهودیان محرز شد که سرزمین‌های اشغالی جای امنی برای آن‌ها نیست.
قریشی افزود: بعد از طوفان‌الاقصی تا به امروز یک میلیون نفر از اسرائیل فرار کرده‌اند که این روند قطعاً تداوم خواهد داشت.
وی در ادامه به خیانت‌های رژیم پهلوی به ملت ایران اشاره کرد و بیان داشت: مشکلات کنونی در گرفتن حقابه رودخانه هیرمند ناشی از خیانت این پدر و پسر است که به دلیل حمایت انگلیسی‌ها از پادشاه افغانستان، بخش‌هایی از خاک کشورمان را به این کشور واگذار کردند.
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین تأکید کرد: حکومت پهلوی که اروپا و غرب از آن حمایت می‌کرد، بخش‌های مهمی از خاک ایران را از دست داد؛ اما در هشت سال جنگ نابرابر یک وجب از خاک را از دست ندادیم و اراده خودمان را بر دشمن تحمیل کردیم.
وی با بیان این که تفکر بسیجی اعتقاد به رهبری و فرماندهی دارد، تصریح کرد: پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران مرهون تفکر بسیجی و هدایت‌های ولی‌فقیه است.
قریشی به پیشرفت‌های کشورمان در فناوری‌های مختلف اشاره کرد و بیان داشت: پیش از پیروزی انقلاب ۱۴ هزار پزشک در کشور داشتیم که هفت هزار نفر از این پزشکان، هندی، بنگلادشی، پاکستانی و فیلیپینی بودند.


انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/46230
اخبار مرتبط

نظرات شما