عضو هیات علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی:

اسرائیل نقش سگ نگهبان و حافظ منافع آمریکا در منطقه را دارد

عضو هیات علمی گروه سیاست پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی تکلیف و وظیفه جهان اسلام و جوامع بشری در شرایط حساس کنونی را دفاع از مقاومت اسلامی و مردم مظلوم فلسطین دانست و گفت: اسرائیل نقش سگ نگهبان و حافظ منافع آمریکا در منطقه را ایفا می‌کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد ملک‌زاده با اشاره به مقاومت اسلامی در برابر استکبار و صهیونیست، اظهار داشت: در دنیای امروز منشأ بسیاری از مفاسد جهانی و نابسامانی‌های اجتماعی بشر به استکبار بازمی‌گردد.
وی ادامه داد: در وضع کنونی استکبار و ثمره شوم آن صهیونیسم به بلای بزرگ بشریت تبدیل شده و به این واسطه، زمینه قتل و خونریزی و جنایت در تاریخ معاصر افزایش پیدا کرده است.
این کارشناس سیاسی با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران در نقطه مقابل نظام سلطه قرار دارد، گفت: باتوجه‌به اتفاقاتی که این روزها در حال وقوع است باید به‌درستی تحلیل و تبیین شود تا مردم بدانند چرا در مقابل نظام سلطه و جریان استکبار قرار داریم.
وی اضافه کرد: دشمنی آمریکا با ملت ایران ربطی به تسخیر لانه جاسوسی امریکا در تهران ندارد؛ بلکه آمریکا با انقلاب اسلامی و ملت مسلمان ایران یک دشمنی دیرینه دارد که از کودتای ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ آغاز شد و تا اکنون ادامه یافته است.
حجت‌الاسلام ملک‌زاده با اشاره به اینکه طبق اسناد موجود آمریکا قبل از پیروزی انقلاب به دنبال براندازی بوده است، گفت: آمریکا، مصداق بارز استکبار جهانی است.
وی خاطرنشان کرد: آمریکا همواره پیش‌گام ترور و خشونت در جهان بوده است. ارتکاب خونین‌ترین خشونت‌ها و حرکت‌های غیرانسانی، ویژگی‌ دائمی تاریخ ایالات متحده از ابتدای تشکیل آن تاکنون بوده است.
عضو هیات علمی گروه سیاست پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با اشاره به نقش اسرائیل در منطقه برای آمریکا، ابراز کرد: اسرائیل نقش سگ نگهبان و حافظ منافع آمریکا در منطقه را ایفا می‌کند.
وی ادامه داد: آمریکا طبعاً نمی‌خواهد پایگاه اصلی خود و رژیمی که منافعش در منطقه را تأمین می‌کند از دست بدهد برای همین هم است که رئیس‌جمهور آمریکا در سفر خود به سرزمین‌های اشغالی ضمن تأکید مجدد بر ادامه حمایت واشنگتن از رژیم صهیونیستی می‌گوید که اگر اسرائیل وجود نداشت باز هم برای تشکیل آن اقدام می‌کردیم.
حجت‌الاسلام ملک‌زاده با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فرمودند بعد از طوفان الاقصی، اسرائیل شکستی خورده که قابل‌ترمیم هم نیست، تأکید کرد: تکلیف و وظیفه جهان اسلام و جوامع بشری در شرایط حساس کنونی دفاع از مقاومت اسلامی و مردم مظلوم فلسطین است.



انتهای پیام/160


منبع:خبرگزاری حوزه
http://qomefarda.ir/46293
اخبار مرتبط

نظرات شما