مسئول بسیج جامعه زنان مطرح کرد:

شکست امپراتوری دروغ نزد افکار عمومی جهان

مسئول بسیج جامعه زنان گفت: رسانه‌های معاند تلاش می‌کردند چهره جمهوری اسلامی ایران را نزد افکار عمومی جهان تخریب کنند ملت‌های آزاده دنیا نیز همچون ملت بصیر ایران در حمایت از مردم مظلوم غزه به میدان آمدند و سست بودن بنیان امپراطوری دروغ را فاش نمودند.

زینب فرخ در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی « قم فردا » اظهار داشت: دشمنان ایران اسلامی سال‌هاست که می‌دانند نمی‌توانند با جنگ نظامی بر ملت ایران غلبه پیدا کنند به همین منظور به سمت جنگ شناختی و ترکیبی که یکی از ابزارهای مؤثر آن رسانه و فضای مجازی است روی آورده‌اند و سال‌هاست که سرمایه‌های کلانی را صرف "امپراتوری دروغ" کردند تا با آن به اهداف خود برسند.

 مسئول بسیج جامعه زنان استان قم خاطرنشان کرد: در این میان دشمن متوجه شده است که اگر به خانواده که رکن آن بانوان و مادر خانواده، هجمه وارد کند می‌تواند به اهداف خود برسد در همین راستا مسئله عفاف و حجاب بانوان را مورد هدف قرار داده و در این راه از هیچ فریب و نیرنگی فرونگذاشته است و اوج این هجمه را از یک ‌سال گذشته می‌توان مشاهده کرد.

 وی ادامه داد: اما ازآنجاکه هر راه باطلی محکوم به شکست است با وجود این‌ که در این ‌سال‌ها بودجه‌های هنگفتی صرف شبکه‌های معاند و مخالف جمهوری اسلامی ایران و ملت ایران نموده‌اند نتوانسته‌اند به اهداف شیطانی خود نائل آیند و بیش‌ازپیش شاهد شکست این امپراطوری رسانه‌ای به اذعان خودشان بوده‌ایم.

وی عنوان داشت: حتی آن اندک افراد جامعه که به این‌ها اعتماد داشتند دیگر این رسانه‌ها را دنبال نمی‌کنند؛ لذا امپراتوری دروغ نه‌تنها در مقابل ملت ایران شکست خورد؛ بلکه حتی نتوانست در نزد افکار عمومی کشورهای اروپایی و  آمریکا نیز آن‌چنان تأثیرگذار باشد نمونه آن هم علی‌رغم حمایت‌های امپراطوری رسانه‌ای غرب از رژیم کودک کش صهیونیستی مردم آن‌ها از زنان و کودکان مظلوم فلسطینی حمایت و این رژیم غاصب را به‌شدت محکوم می‌نمایند.

مسئول بسیج جامعه زنان استان قم عنوان داشت: رسانه‌های معاند به دنبال ناامیدی مردم ایران بودند و تلاش می‌کردند چهره جمهوری اسلامی ایران را نزد افکار عمومی جهان تخریب کنند؛ اما همگان مشاهده کردند که ملت‌های آزاده دنیا نیز همچون ملت بصیر ایران در حمایت از مردم مظلوم غزه به میدان آمدند و سست بودن بنیان امپراطوری دروغ را فاش نمودند.

انتهای پیام/170


http://qomefarda.ir/46343
اخبار مرتبط

نظرات شما