مسئول بسیج مداحان استان قم:

جهاد تبیین، امپراتوری دروغ را رسوا کرد

مسئول بسیج مداحان استان قم گفت: وقتی تبیین و روشنگری صورت بگیرد غبارها کنار می‌رود و اصل موضوع برای مردم روشن می‌شود و امسال نیز در سالگرد اغتشاشات جهاد تبیین، امپراتوری دروغ را رسوا کرد.

رضا جدّا در گفتگو با خبرنگارپایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» اظهار داشت: با وجود فضای سازی رسانه‌ای توسط غربی‌ها اما دروغ‌گویی آن‌ها برای مردم در سالگرد اغتشاشات برملا شد و با عدم استقبال مردم مواجه شد و آنچه بیشتر از هم این دروغ‌گویی را تحت‌الشعاع قرارداد عمل‌کردن به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین بود.

مسئول بسیج مداحان و هیئات مذهبی استان قم ادامه داد: وقتی تبیین و روشنگری صورت بگیرد غبارها کنار می‌رود و اصل موضوع برای مردم روشن می‌شود و به طور مثال متوجه می‌شوند که در موضوع اغتشاشات سال گذشته فریب خورده و در دام دروغگویی رسانه‌های غربی افتاده بودند.

وی افزود: سال گذشته همه متوجه شدند عملیات قوی رسانه‌ای در اختیار غربی‌ها و معاندین است و این باعث می‌شود که با دروغگویی مردم را نگران کرده و تحریک کنند.

جدّا عنوان داشت: باتوجه‌به گذشت زمان و تبیین حقایق، روشنگری و بصیرت‌افزایی که توسط فعالان رسانه‌ای و حتی خود مردم جامعه انجام دادند مردم متوجه شدند نباید به دروغ‌ها و شایعات این رسانه‌ها توجه کنند.

مسئول بسیج مداحان و هیئات مذهبی استان قم تصریح کرد: گاهی تبیین بر عهده سازمان، نهاد و قشر خاصی است که زیر مجموعه خودش را در برمی‌گیرد منتهی وقتی که خود مردم برای تبیین به میدان بیایند نتیجه بهتری حاصل خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند هیأت، کانون جهاد تبیین است در یک سال گذشته در هیئات ما به موضوع اغتشاشات و دروغ‌های رسانه‌های معاند پرداخته شد و مداحان و شاعران نیز به این مسئله ورود کرده و با اشعار بصیرت افزا به روشنگری پرداختند.

جدّا عنوان داشت: بسیج مداحان و هیئات مذهبی استان قم در خصوص روشنگری در مرود امپراتوری دروغ رسانه‌های غربی در یک سال گذشته به‌ویژه ورود کرده و در مناسبت‌های مختلف از جمله، فاطمیه، ماه مبارک رمضان و ایام محرم و صفر به تبیین مسائل پرداخت.

مسئول بسیج مداحان و هیئات مذهبی استان قم اضافه کرد: الحمدلله این بصیرت‌افزایی‌ها در مسیر درست انجام شد و نتیجه آن را امروز در جامعه مشاهده می‌کنیم و هرچه قدر رسانه‌های دشمن تلاش کردند و فراخوان زدند و به دنبال هرج‌ومرج در سالگرد اغتشاشات بودند موفق نشدند مردم را با خود همراه سازند.

وی گفت: دلیل آنکه همان عده معدود که سال گذشته فریب‌خورده بودن امسال فریب اینها را نخوردند افزایش آگاهی و تقویت بینش سیاسی مردم بود از طرفی سطح سواد رسانه‌ای مردم ارتقا پیدا کرده بود تا با وجود فشار‌های اقتصادی تحت‌تأثیر شایعات رسانه‌های دروغ‌پراکن قرار نگرفتند و متوجه شدند امنیت بالاترین نعمت است.




انتهای پیام/170


http://qomefarda.ir/46401
اخبار مرتبط

نظرات شما