معاون سیاسی امنیتی استاندار قم:

توانمندی اتباع به نمایش گذاشته شود

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: این نمایشگاه برای اولین‌بار است که توانمندی مهاجران را به نمایش می‌گذارد که آغاز خوبی است، توانمندی‌های اتباع در حوزه‌های مختلف باید به نمایش گذاشته شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» احمد حاجی‌زاده  در مراسم افتتاح اولین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های مهاجران خارجی استان قم که پیش از ظهر امروز در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد اظهار داشت: فاطمیون و زینبیون ۴۰۰ شهید زیر سایه جمهوری اسلامی تقدیم اسلام کردند که باعث افتخار است همه افتخار ما از برکت خون شهدا است باید سیره شهدا مرور شود و در این مسیر حرکت کنیم و در این راه رسالت سنگینی روی دوش ما است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم تصریح کرد: امام خمینی (ره) اسلام بدون مرز را اعلام کردند هر کسی در زیر بیرق اسلام است محدودیت زمانی و مکانی ندارد هر اتفاقی در هر نقطه‌ای از جهان برای اسلام رخ دهد بقیه برای آن جان می‌دهند.

وی ادامه داد: متأسفانه غفلت‌هایی در توانمندی اتباع  وجود داشته است، امروز در یک جنگ ترکیبی قرار داریم دشمن‌روی مولفه‌های مختلف در حال جنگ است مسئله اتباع نیز یکی از مولفه‌های است که دشمن‌روی آن کار می‌کند از جمله اینکه چرا این مهاجران در ایران هستند، اگر توانمندی این قشر عظیم در عرصه‌های مختلف به نمایش گذاشته نشود دشمن از آن بهره‌برداری خواهد کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم عنوان داشت: این نمایشگاه برای اولین‌بار است که توانمندی مهاجران را به نمایش می‌گذارد که آغاز خوبی است، توانمندی‌های اتباع در حوزه‌های مختلف باید به نمایش گذاشته شود دولت سیزدهم بر روی ساماندهی مهاجران تمرکز کرده است به همین دلیل سازمان مهاجرین را تشکیل داده است.

حاجی‌زاده تأکید کرد: تلاش می‌کنیم با تشکیل سازمان مهاجرین حوزه فرصت‌سازی تقویت شود، البته بحث اتباع غیرقانونی جدا است خود اتباع هم باید نسبت به آنها حساس باشند اتباع به‌صورت غیرقانونی حق ورود به هیچ کشوری را ندارند.

وی اضافه کرد: باید برای ظهور تلاش کنیم عراقی‌ها هر چه دارند در اربعین تقدیم می‌کنند در این راه ایران هم به آنها متصل شده است و این زنجیره در حال گسترش است همه اینها نشانه‌های ظهور است.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/46407
اخبار مرتبط

نظرات شما