رئیس شورای اسلامی شهر قم:

مراکز بین‌المللی جنایت در غزه را متوقف کنند

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: تشنگی بیش از ۶۱۰ هزار نفر از ساکنان نوار غزه جنایتی است که مراکز بین‌المللی حقوق بشر نباید نسبت به آن سکوت کنند و باید پاسخگویی عدالت‌خواهان جهان و ایران باشند.

محسن محرری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» ، با اشاره به اتفاقات اخیر در نوار غزه و جنایت‌های رژیم صهیونیسم به مردم فلسطین اظهار داشت: شهادت بیش از دو هزار فلسطینی جنایتی است که اسرائیل به حمایت ابرقدرت‌های جهان انجام داده و جهان بر این ظلم چهل‌ساله چشم پوشیده است.

وی شهادت زنان و کودکان در نوار غزه را لکه ننگی بر چهره تاریخ و بشریت دانست و افزود: چگونه می‌توان شاهد شهادت این تعداد افراد غیرنظامی و کودکان بود و سکوت کرد، اسرائیل باید پاسخگویی تاریخ و بشریت بوده و نباید مردم جهان اجازه تکرار این جنایت را به این رژیم کودک کش بدهد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم حمایت مردم ایران و قم را از مردم نوار غزه اعلام کرد و گفت: مردم ایران و قم تمام‌قد در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و نوار غزه ایستاده‌اند و برای روشنگری جنایت‌هایی که هر روز تکرار می‌شود پیش‌گام خواهند بود.

وی اجرای تحریم‌های غذایی و دارویی به روی مردم غزه را نیز یادآور شد و تصریح کرد: بیش از ۶۱۰ هزار نفر از مردم غزه چندین روز است که آب ندارند و این یعنی تکرار جنایت کفار در تاریخ و شیعیان امام حسین (ع) و عاشقان اربعین نباید اجازه دهند این جنایت دوباره و در زمان ما انجام شود.

محرری در پایان خواهان توجه مراکز بین‌المللی حقوق بشر به شرایط مردم فلسطین و نوار غزه شد و تأکید کرد: ظلم پایان می‌یابد؛ اما کسانی که از ظالم حمایت کنند نمی‌توانند شرم این سکوت و حمایت را به دوش گرفته و باید پاسخگویی عدالت‌خواهان جهان و ایران باشند.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/46413
اخبار مرتبط

نظرات شما