عضو شورای اسلامی شهر قم:

هیچ رسانه‌ای با دروغ‌پردازی پیروز نخواهد شد

عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره به شکست‌های پی‌درپی امپراتوری دروغ و تعطیلی رسانه‌های آن‌ها گفت: مصداق بارز ماه هرگز پشت ابر نمی‌ماند همین رسانه‌های معاند است به‌صورت کلی هیچ رسانه‌ای با دروغ‌پردازی پیروز نخواهد شد.

حسین صابری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» اظهار داشت: سال‌ها بود استعمارگران و در رأس آن‌ها آمریکا و اسرائیل به‌واسطه رسانه‌هایی که داشتند یک امپراتوری در فضای رسانه و فضای مجازی به راه انداخته بودند و از آن برای رسیدن به اهداف خود بهره می‌بردند، و در این راه از هیچ دروغ و شایعه‌ای نیز فروگذار نبودند.

عضو شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: با مروری به گذشته این رسانه‌ها مشاهده می‌کنیم انواع و اقسام دروغ‌ها و شایعات را در سطح جهان و در کشورهای مختلف از جمله در جمهوری اسلامی ایران راه‌اندازی می‌کردند تا به اهداف خود برسند و بعضاً نیز به اهداف خود دست پیدا می‌کردند.

وی تصریح کرد آمریکا و اسرائیل به‌واسطه همین رسانه‌ها در کشورهای مختلف اغتشاشات و بی‌نظمی و حتی جنگ‌های داخلی بسیار زیادی را راه انداختند که باعث خسارات جبران‌ناپذیری در این کشورها شد، این امپراتوری دروغ برای رسیدن به اهداف خود اخبار کذب را رنگ و بوی حقیقت می‌پوشاند و افکار عمومی جهان نیز تحت‌تأثیر دروغ‌پردازی‌های این رسانه‌ها درگذشته قرار داشتند.

صابری تأکید کرد باگذشت زمان مصداق ماه پشت ابر نمی‌ماند در مورد این رسانه‌ها آشکار شد در یک ‌سال اخیر برای برهم‌زدن نظم جمهوری اسلامی ایران و آسیب به ملت ایران این رسانه‌ها انواع دروغ و شایعات بی‌اساس را منتشر کردند تا مردم را فریب دهند؛ اما باگذشت زمان مردم نیز متوجه شده‌اند این رسانه‌ها اهداف دیگری به‌غیراز مصالح مردم ایران دنبال می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: از طرفی در سطح بین‌المللی نیز بعد جنگ غزه نیز کم‌کم مردم و افکار عمومی جهان پی به حقیقت برده‌اند که در این سال‌ها این رسانه‌ها به‌دروغ چهره خونخوار رژیم صهیونیستی را تطهیر می‌کردند؛ اما حقیقت چیز دیگری بود و جنایات آن‌ها آشکار شد.

عضو شورای اسلامی شهر قم عنوان داشت: امروز آن اندک افرادی هم که به این رسانه‌ها اعتماد داشته‌اند دیگر به اخبار آن‌ها توجهی ندارند چه برسد به این‌که فراخوان‌های آن‌ها گوش داده و تجمعاتی را برگزار کند، رسوایی امپراتوری دروغ می‌تواند نشانه‌ای برای همه رسانه‌ها باشد که هیچ رسانه‌ای با دروغ و شایعات و فریب پیروز نخواهد شد.

صابری ادامه داد: امروز رژیم صهیونیستی و آمریکا هرچه در توان دارند را هزینه می‌کنند تا رسانه‌ها به نفع آن‌ها عمل کنند؛ اما دیگر مثل گذشته موفق نخواهند شد؛ زیرا هم وجدان‌های انسان‌ها بیدار شد و هم حقیقت آشکار شد و از طرفی رسانه‌های حقیقت‌طلب همه اسناد جنایت و فریب‌کاری که استعمار و استکبار علیه ملت‌های جهان انجام دادند را آشکار می‌کنند.

انتهای پیام/۱۷۰


http://qomefarda.ir/46477
اخبار مرتبط

نظرات شما