به همت سازمان تعزیرات حکومتی استان قم؛

آغاز طرح نظارتی ویژه بازار شب یلدا در قم

طرح نظارتی تعزیرات حکومتی ویژه بازار شب یلدا از ۱۵ آذر در استان قم آغاز و تا پایان ماه جاری ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  تقی حسام ظهر امروز در گفت‌وگویی خبری عنوان کرد: طرح نظارتی ویژه بازار شب یلدا باهدف نظارت بر فروشگاه‌های مواد غذایی، میادین میوه و تره‌بار، آجیل و شیرینی و... در قالب گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی از ۱۵ آذرماه آغاز شده و تا پایان ماه جاری ادامه خواهد داشت.

 سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم افزود: این طرح با محوریت تعزیرات حکومتی و رویکرد پیشگیرانه در حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان با همراهی بازرسان دستگاه‌های متولی امر نظارت بر بازار از قبیل سازمان جهاد کشاورزی، اداره کل صمت و اتاق اصناف از واحدهای صنفی بازرسی انجام می‌شود و در صورت مشاهده هرگونه تخلف نسبت به تشکیل پرونده اقدام و برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال می‌شود.

 وی تأکید کرد: باتوجه‌به اختیارات قانونی اخیر سازمان تعزیرات حکومتی، واحدهای صنفی متخلف علاوه بر ۱۰ برابر شدن جریمه، به اشد مجازات و تعطیلی واحد صنفی نیز محکوم می‌شوند.

 سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم خاطرنشان کرد: اتحادیه‌های مربوطه باید در این ایام به واحدهای صنفی زیر مجموعه خود نظارت بیشتری داشته باشند و شهروندان قمی نیز در صورت مشاهده هرگونه تخلفات صنفی می‌توانند شکایت خود را به سامانه تلفنی ۱۲۴ گزارش داده و یا در سامانه شکایات Tazirat135.ir ثبت نمایند.




انتهای پیام/


منبع:فارس
http://qomefarda.ir/46482
اخبار مرتبط

نظرات شما