معاون اول قوه قضاییه:

دنیا امروز مواضع ایران در قبال فلسطین را تکرار می‌کند

معاون اول قوه قضاییه گفت: امروز ملت‌های مختلف دنیا در دفاع از مردم فلسطین به خیابان می‌آیند و همان مواضع ایران در حمایت از این کشور را تکرار کرده و فریاد می‌زنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»   حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد مصدق ظهر یکشنبه در همایش روز جهانی حقوق بشر که در سالن همایش باغ‌موزه دفاع مقدس استان قم برگزار شد اظهار کرد: امروز در غزه شاهد جنایات بی‌سابقه و فاجعه‌آمیزی از سوی رژیم صهیونیستی هستیم که این وضعیت نشان‌دهنده و بیانگر حقوق بشر آمریکایی است.

 معاون اول قوه قضائیه گفت: رژیم غاصب اسرائیل هزاران خانه در غزه را بمباران و تخریب کرده است و این وضعیت نشان از شکست نهادهای بین‌المللی در عمل به رسالت خود دارد.

 حجت‌الاسلام مصدق افزود: امروز نهادهای بین‌المللی به‌جای آنکه از ملت مظلوم غزه در برابر جنایات رژیم اشغالگر قدس حمایت کنند در پی ادامه جنگ و پشتیبانی از صهیونیست‌ها هستند.

 وی افزود: جمهوری اسلامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون بر موضع احیای حق مردم فلسطین تأکید داشته است و امروز می‌بینیم که ملت‌های مختلف در دفاع از مردم فلسطین به خیابان می‌آیند و همان مواضع جمهوری اسلامی در حمایت از فلسطین را فریاد می‌زنند.

 صهیونیست‌ها نزد افکار عمومی ملت‌ها جایگاهی ندارند

 معاون اول قوه قضائیه گفت: نظام سلطه و قدرت‌های استکباری به استفاده از ابزار رسانه و در عرصه سیاست تلاش می‌کنند تا واقعیات در خصوص فلسطین تحریف شود؛ اما امروز با این حجم از حمایتی که رژیم صهیونیستی انجام داده است، آنان نزد افکار عمومی ملت‌ها جایگاهی ندارند.

 حجت‌الاسلام مصدق با بیان اینکه اسرائیل، رژیمی اشغالگر است افزود: مردم فلسطین حق دارند از خود دفاع کنند و مبارزه با رژیم اشغالگر قدس حق مشروع فلسطینی‌ها است.

 وی ادامه داد: غزه امروز نیازمند حمایت امت اسلام و سایر ملل است چرا که در غزه تمام اصول جنگ نادیده گرفته شده است بیش از ۱۷ هزار نفر از مردم بی‌دفاع غزه به شهادت رسیدند.

 معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه، بیش از ۷۰ درصد از شهدای غزه از زن و کودک هستند افزود: در جنگ غزه تمام حقوق بشر نقض شده است و در صورت انجام تحقیقات، ابعاد گسترده و تازه‌ای از جنایات رژیم اشغالگر قدس مشخص می‌شود.

 حجت‌الاسلام مصدق اضافه کرد: جنایات رژیم اشغالگر قدس یک نسل‌کشی علیه بشریت است و این در حالی است که آنان به دنبال مظلوم‌نمایی هستند و بیان می‌کنند حماس حمله را شروع کرده و نظامیان را کشته است درحالی‌که این ادعا دروغ و نادرست است.

 وی گفت: دیوان کیفری بین‌الملل باید به جنایات رژیم اشغالگر قدس رسیدگی کند و جهان در انتظار است که آیا این امر محقق خواهد شد.



انتهای پیام/


منبع:مهر
http://qomefarda.ir/46504
اخبار مرتبط

نظرات شما