هر روز با یک شهید؛

ای خواهران! عفت پیشه کنید و زینب وار مبارزه کنید

ای خواهر مهربانم حجاب و عفت و پاک‌دامنی را سرلوحه زندگی خود قرار بدهید و به شما گوشزد می‌کنم همیشه فاطمه و زینب وار مبارزه کنید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» شهید علی‌اصغر غلامی فرزند علی در تاریخ یکم مهرماه ۱۳۴۰، در شهر مقدس قم دیده به جهان گشود.

 وی در تاریخ بیستم اردیبهشت‌ماه ۱۳۶۱ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 در ادامه وصیت‌نامه این شهید والامقام را می‌خوانید...

 «بسم‌الله الرحمن الرحیم»

 پدر و مادر مهربانم و هم وطن عزیزم من رفته‌ام در غرب و جنوب کشور با دشمنان خدا و قرآن و اسلام بجنگم و این راه برای ما افتخار است.

 پروردگارا این خون ناقابل ما پیروان محمد «ص» را بپذیر و ما را از سربازان شهیدان حسین بن علی «ص» قرار بده.

پدر و مادر جان و برادر و خواهر مهربانم می‌دانم که خبر شهادت من خیلی ناراحت‌کننده است؛ برای شما امیدوارم که برایم بی‌تابی و گریه نکنید؛ بخندید و خوشحال شوید، برای این که در راه اسلام و قرآن گام برداشته و جان باخته‌ام؛ خوش باشید که خوشی شما باعث سرشکستگی دشمن می‌شود.

 ای برادران عزیزم هوشیار باشید و تمامی حرف‌های امام خمینی و روحانیت را از جان‌ودل پذیرا باشید که زمان حسین «ع» است و ایام دشوار است.

 ای خواهر مهربانم حجاب و عفت و پاک‌دامنی را سرلوحه زندگی خود قرار بدهید و به شما گوشزد می‌کنم همیشه فاطمه و زینب وار مبارزه کنید.

 ای دوستان و آشنایان به همه دیگر نزدیکان بگویید، جان من هدیه‌ای برای اسلام و قرآن بود و در تشییع‌جنازه من فقط ذکر خدا را داشته باشید.

 الله‌اکبر بگویید و هیچ بدگویی به انقلاب و اسلام نکنید.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/46524
اخبار مرتبط

نظرات شما