امام‌جمعه سلفچگان:

رسوایی و دروغ‌گویی رسانه‌های معاند علنی شده است

امام‌جمعه سلفچگان با بیان این که رسوایی و دروغ‌گویی رسانه‌های معاند علنی شده است، گفت: رسانه‌های بیگانه شکست بدی در تابستان خوردند.

حجت‌الاسلام غروی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» با اشاره به شکست پروژه دشمنان نظام در تابستان امسال، اظهار داشت: فتنه‌ای که در سال ۱۴۰۱ با شعار توخالی و پوچ زن، زندگی، آزادی راه افتاده بود با توطئه افکنی دشمنان نظام قصد تداوم در سال جاری را داشت که با بصیرت و میدان داری مردم شکست خورد.
وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری در رسانه‌های معاند تبلیغات فراوانی علیه کشور صورت گرفت و همه این تبلیغات با محوریت اغتشاشات در جریان بود تا بار دیگر آتش فتنه‌ای را روشن کنند که در عمل به نتیجه نرسید.
غروی بیان داشت: تمامی نقشه‌های دشمنان نظام که با میدان‌داری رسانه‌های دروغگوی آن‌ها در جریان بود با نه بزرگی که ملت ایران گفتند، شکست خورد.
وی افزود: قطعاً سرویس‌های جاسوسی غربی در این زمینه بیکار نبودند و قصد داشتند که از هر روزنه‌ای برای ضربه‌زدن به کشور بهره بگیرند.
امام‌جمعه سلفچگان با بیان این که شکست امپراتوری دروغ بهترین واژه‌ای است که می‌توان به کاربرد، تأکید کرد: رسوایی و دروغ‌گویی این رسانه‌ها موجب شد که امسال یکی از این شبکه‌ها که با پول مستقیم دولت بریتانیا فعالیت می‌کرد، تعطیل شود.
وی ادامه داد: عدم اقبال مردم و شکست پروژه‌های آن‌ها اصلی‌ترین علت تعطیلی این شبکه بود.
غروی تأکید کرد: موضوع مهم دیگری که در توطئه امسال باید به آن اشاره شود اهمیت سواد رسانه و یادگیری آن توسط عموم مردم است تا در این‌گونه اتفاقات با آگاهی وارد عمل شوند.


انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/46579
اخبار مرتبط

نظرات شما