استاندار قم:

با گران‌فروشی در استان مقابله می‌کنیم

استاندار قم گفت: با تمام توان در مقابل گران‌فروشی و کسانی که به سفره مردم رحم نکرده می‌ایستم و به آن‌ها رحم نمی‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» به نقل از روابط‌عمومی استانداری قم، سید محمد آقامیری در جلسه ستاد تنظیم بازار استان قم افزود: تنظیم بازار باید در قم به شکل جدی و دامنه‌داری اجرا شود.
وی با بیان این که به‌هیچ‌وجه گرانی مازاد را بر مردم تحمل نمی‌کنیم، تصریح کرد: دستگاه‌های مسئول در عرصه تنظیم بازار باید بیش‌ازپیش در زمینه اجرای طرح‌های گسترده نظارت اجرایی و مردمی در زمینه تنظیم بازار کوشا باشند.
وی با اخطار جدی به دستگاه‌های کم‌کار در زمینه تنظیم قیمت‌ها و مبارزه با تخلف گران‌فروشی گفت: از ابتدای خدمت در این استان با مردم عهد بستیم که اجازه فشار مضاعفی فرای گرانی که به شکل عمومی ایجاد شده است را ندهیم و با تمام توان در مقابل کسانی که به سفره مردم رحم نکرده می‌ایستم و به آنها رحم نمی‌کنیم.
استاندار قم بیان کرد: روند تنظیم بازار به شکل اداری به نتیجه نمی‌رسد و باید یک حرکت جهادی در این مسیر انجام شود. ازاین‌رو ضمن اعتراض به روند فعلی باید تمام تدابیر برای حل مشکلات زیرساختی در جهت نظارت و برخورد با متخلفان اتخاذ شود.
آقامیری گفت: اتحادیه‌ها باید فعالیت پیگیرتر و مستمرتری در عرصه مبارزه با گران‌فروشی داشته باشند. بسیج نیروهای مردمی و اطلاع‌رسانی همگانی از ضروریات اجرای این طرح است.
وی اظهار کرد: مدیران مسئول در این طرح باید گزارش‌های روزانه توسعه طرح نظارت و برخورد جدی با گران‌فروشی را هر شب به بنده ارائه کنند.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/46591
اخبار مرتبط

نظرات شما