هر روز با یک شهید؛

پشتیبان اسلام باشید و جبهه را خالی نگذارید

من به‌عنوان یک رزمنده و سرباز اسلام از ملت ایران می‌خواهم که به‌هیچ‌وجه جبهه‌های جنگ را خالی نگذارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»   شهید علی‌اصغر اسدی در مردادماه سال ۱۳۴۹ در یک خانواده مذهبی متولد شد.

 وی در سن ۱۸ سالگی از سوی بسیج عازم جبهه‌ها شد و در فروردین سال ۱۳۶۷ در عملیات والفجر ۱۰، منطقه حلبچه به مقام شهادت نایل آمد.

 در ادامه وصیت‌نامه این شهید والامقام را می‌خوانید...

 «بسم‌الله الرحمن الرحیم»
 و لا تحسبن الذین یقاتلون فی سبیل الله امواتا بل احیا عند ربهم یرزقون
 بنام الله پاسدار حرمت خون شهیدان درهم کوبنده ستمگران و پشتیبان مظلومان و یارویاور رزمندگان پناه بی‌پناهان و غیاث مستغیثان و حامی محرومان.

 حمد و سپاس رب عالمیان خون‌بهای شهیدان که مرا از پدر و مادری پاک و صالح به وجود آورد و دین مقدس اسلام را بر من ارزانی داشت و کتاب راهنمای من را قرآن قرار داد و من را در این برهه از زمان به دنیا آورد تا بتوانم لبیک‌گو به ندای هل من ناصرا ینصرنی حسین باشم و بتوانم در صف مجاهدان فی سبیل الله بر علیه کفر ظلم به جنگ بپردازم.
 شهادت می‌دهم که دین اسلام بهترین و برترین دین‌ها و قرآن مفیدترین و کافی‌ترین کتاب برای هدایت انسان‌ها است.

 شهادت می‌دهم که محمد خاتم پیغمبران و علی جانشین و وصی اوست و شهادت می‌دهم که صد و بیست و چهارهزار پیغمبر و دوازده‌امام برای راهنمایی بشر فرستاده است. بعد از حمد خداوند متعال وصایای خود را آغاز می‌کنم.

 اول سخنی چند با مردم غیور ایران؛

 من به‌عنوان یک رزمنده و سرباز اسلام از ملت ایران می‌خواهم که به‌هیچ‌وجه جبهه‌های جنگ را خالی نگذارند و با حضور خود در جبهه‌ها و کمک‌های مالی و نقدی خود به جنگ با کفر کمک کنید و تا آنجا که در توان دارید پیرو فرمایشات ماه جماران رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی باشید. مبادا با اعمال ناشایست خود قلب آن عزیز را به دردآورید.

 شما ای پدر و مادر عزیز گرامی از شما عذر می‌خواهم و پوزش می‌طلبم؛ زیرا در این مدت که در این دنیا بودم نتوانستم کوچک‌ترین خدمتی به شما بکنم؛ بلکه بالعکس همیشه مزاحم شما بوده و باعث اذیت و آزار شما شده‌ام امیدوارم که مرا حلال کنید تا مورد غضب و خشم خداوند قرار نگیرم.

 و اما شما خواهران و برادرم؛

 باید به خود ببالید که دارای برادری بودید که توانست به آن مقام و مرتبت که همانا قرب خداوند است برسد، توانست با خودسازی خود سوی معشوق خود پرواز کند.

 توصیه من به شما خواهرانم این است که همیشه و در همه حال مواظب حجاب خود باشید؛ زیرا که خواهر من حجاب تو کوبنده‌تر از خون سرخ من است.
 تو ای برادرم امیدوارم مرا به‌خاطر حرف‌های زشت و نامناسب خود ببخشی.
 در آخر از شما فامیل و آشنایان و دوستان و همسایگان حلالیت می‌طلبم و امیدوارم مرا ببخشید.
 فقط برایم به مدت ۱۵ روز روزه و یک سال نماز قضا بخوانید.
 خدایا، خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار
 «قربان شما علی‌اصغر اسدی مورخ عصر جمعه ۱۱/۱۰/۱۳۶۶»



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/46655
اخبار مرتبط

نظرات شما