تجدید بیعت مردم با آرمان‌های انقلاب اسلامی؛

وداع باشکوه با مهمان آسمان

مردم قدردان و قدرشناس بار دیگر در محله شیخ‌آباد لیاقت خود را به رخ همگان کشیدند و نشان دادند قدرشناس هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  امروز در محله شیخ‌آباد قم شاهد حضور حماسی و خروشان مردمی بودیم که برای استقبال یکی از عبدهای خاص و خالص خداوند آمده بودند.
شهیدی که ظاهراً گمنام بود؛ ولی در واقع از همه نامی‌تر شد.
مردم قدردان و قدرشناس بار دیگر در محله شیخ‌آباد لیاقت خود را به رخ همگان کشیدند و نشان دادند، قدرشناس هستند.
بی شک روح بلند شهید ۲۴ساله دوران دفاع مقدس امروز نظاره‌گر این موج خروشان بود که چنان مشتاقانه به دیدار این یار آشنا آمدند که گویا سالیان سال منتظرش بودند.
شهید گمنام ما امروز شاید پدر، مادر و برادر و خواهر خونی خود را در کنارش نداشت، اما امروز خانواده‌ای به وسعت قلب‌های بی‌کران با حضور ده‌ها هزار تَن عاشق و دل‌سوخته داشت.
پشتوانه این انقلاب همین مردم هستند. مردمی که تا پای جان به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری فرزانه و حکیم امام خامنه مدظله‌العالی پایبندند و در پیچ‌وخم‌های سخت یاری گر کشور می‌شوند.

مشکلات و سختی‌ها آن‌ها را از مسیر درست انسانیت و رستگاری دور نکرده و نمی‌کند و راه آن‌ها همان راه ولایت و اطاعت از امام‌زمان عج است.
مردم ما با عشق و علاقه می‌آیند کافی است آنها را ببینیم و صدا بزنیم و دشمنان ببینند و چشمان نابینای خود را باز کنند تا این شکوه و عظمت و یکدلی اُمت اسلامی ایران را نظاره‌گر باشند امروز دیگر ظالمین نمی‌توانند با اخبار نادرست و دروغین مردم را از اسلام دور کنند چرا که چشمان بابصیرت مردم و قلوب زلال مسلمین امروز از سرچشمه‌های ایمان به خدا و توکل بر معبود و تکیه بر بندگان صالحش روشن شده و تاریکی‌های دنیای مادی غرب روی آنان بی‌تأثیر است.

باشد که در تاریخ بنویسند که روز ۲۶ آذر سال ۱۴۰۲ در محله شیخ‌آباد نیروگاه چه اتفاقی افتاد و چه استقبال با شکوهی از سرباز فدایی وطن شکل گرفت.



 
گالری عکس
http://qomefarda.ir/46711
اخبار مرتبط

نظرات شما