نماینده مردم قم در مجلس:

۹ دی حماسه نمایشگاه بصیرت مردم ایران بود

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: نهم دی حماسه نمایشگاه بصیرت مردم ایران در مخالفت با بدخواهان و دشمنان انقلاب اسلامی بود

 احمد امیرآبادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  با اشاره به ۹ دی ماه و سالروز مرگ فتنه ۸۸ اظهار داشت: حقیقتا ۹ دی ماه سال ۸۸ از ایام‌الله است، که به عنایت حضرت‌ صاحب الزمان (عج) و همت مردم عزیز کشورمان برای حفظ انقلاب اسلامی اتفاق افتاد. ۹ دی یادآور حماسه بزرگی است که مردم ولایت مدار ایران اسلامی در سال ۱۳۸۸ آفریدند و با این کار، نقطه عطف و برگ زرین دیگری به افتخارات خود افزودند.


وی ادامه داد: در واقع حماسه ۹ دی نماد عزت و بصیرت مردمی بود که نشان دادند، حاضرند تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب اسلامی خود بایستند. مردم در ۹ دی با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن بخواهد در برابر دین آنها بایستد در برابر تمام دنیای آن‌ها خواهند ایستاد.

امیرآبادی افزود:  ۹ دی میثاق امت با ولایت بود، این حماسه نمایشگاه بصیرت مردم ایران در مخالفت با بدخواهان و دشمنان انقلاب اسلامی بود. این حماسه ارادت مردم به ولایت‌فقیه را نشان داد و یوم‌الله دیگری را برای انقلاب اسلامی در تاریخ ثبت کرد و ماندگار شد.

وی بیان داشت: بصیرت مردم در این حماسه غبار‌ها را از نقاب‌ها کنار زد و چهره‌هایی را که برای رسیدن به قدرت از هیچ تلاشی حتی ضربه‌زدن به ریشه‌های انقلاب و ارکان اصلی نظام اسلامی دریغ نکردند، نمایان کردند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این حماسه تمام محاسبات دشمن را به هم ریخت و اگر چه دشمن تمام عده و عوامل داخلی، سفارت خانه‌های خارجی و  رسانه‌های استکبار و... را جمع کرد؛ اما با این حماسه همه دسیسه‌های دشمن نقش‌برآب شد.


انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/46833
اخبار مرتبط

نظرات شما