استاد دروس خارج حوزه علمیه:

حادثه تروریستی کرمان با پشتیبانی آمریکا و اسرائیل انجام شد

استاد دروس خارج حوزه علمیه با اشاره به اینکه داعش همان صهیونیسم است، گفت: بدون تردید آمریکای جنایتکار، رژیم اشغالگر صهیونیستی و کشورهای کینه‌توز غربی از عوامل پیدا و ناپیدای هر گونه حرکت مخرّب و تروریستی از بدو پیروزی انقلاب اسلامی، در کشورمان بوده‌اند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین بنیادی در گفتگو با خبرنگار «قم فردا» با اشاره به حادثه تروریستی اخیر در کرمان، اظهار داشت: حادثه تروریستی کرمان در سالروز شهادت سردار دل‌ها و جهانمرد مبارزه با جنایت و جریان‌های خشن تروریستی که باعث شهادت و مجروح شدن تعداد زیادی از هم‌وطنان عزیزمان که با شوق و ارادت به زیارت مزار آن مرد مؤمن و متعهد به اسلام و انقلاب رفته بودند، موجب اندوهگین شدن عموم ملت عزیز و غیور ایران شد.
وی ادامه داد: این حادثه دو پیام بزرگ دارد؛ اول، ارادت و استقامت مردم شریف ایران به جریان اسلام راستین و مجاهدان این راه نورانی و دوم، استمرار خباثت و عداوت دشمنان اسلام با مکتب زنده و پویای انقلاب است.
این استاد دروس خارج حوزه علمیه خاطرنشان کرد: آنچه دشمنان انقلاب اسلامی باید بدانند و ببینند، پویایی مسیری است که ملت غیور ایران اسلامی انتخاب و در این راه نه‌تنها استقامت بلکه با اراده‌ای قوی، فرهنگ ناب اسلامی را به سراسر جهان صادر نموده است که تبلور آن در جبهه جهانی مقاومت مشهود است.
وی بیان کرد: پایمردی و پایداری در صراط حق، مرام ملتی است که بیش از چهل سال در مقابل جنایت‌ها و خیانت‌های رنگارنگ استکبار جهانی، مقاومت نموده و امروز با عزمی راسخ‌تر از همیشه در این مسیر گام برمی‌دارد.
حجت‌الاسلام بنیادی در ادامه با اشاره به اینکه این حادثه تروریستی با پشتیبانی اطلاعاتی آمریکا و اسرائیل و توسط مزدوران آنها اتفاق افتاده است، ابراز داشت:  بدون تردید آمریکای جنایتکار، رژیم اشغالگر صهیونیستی و کشورهای کینه‌توز غربی از عوامل پیدا و ناپیدای هر گونه حرکت مخرّب و تروریستی از بدو پیروزی انقلاب اسلامی، در کشورمان بوده‌اند.
وی ادامه داد: تجربه، نوع و زمان این جنایت، نشان می‌دهد که رژیم غاصب اسرائیل و مستکبرین جهان پس از شکست‌های بی‌سابقه در عملیات طوفان‌القصی و همچنین اضمحلال گروهک منحرف، تکفیری و تروریستی داعش،  در صدد جبران شکست‌ها و عملیات روانی و رسانه‌ای دست به این فاجعه زده‌اند که خود نشانگر آن است که داعش همان صهیونیسم است و مولود ناپاک جریان استکبار و همان خوی زشت و خبیث را داراست.
این استاد برجسته حوزه تصریح کرد: نکته مهم در این حادثه غمناک، اقدام به ترور در مراسم سالگرد شهادت سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی هست که نشان‌دهنده آن است که حیات و شهادت آن سردار بزرگ و مکتب و مرقد مطهرش، همچنان روشن‌ترین راه برای مقابله با استکبار است.
وی ادامه داد: اما آنچه که رسالت ملت شریف ایران را نمایان‌تر و حساس‌تر می‌سازد، بصیرت و آگاهی از نقشه‌های شوم و فتنه‌انگیزی‌هایی است که در مواقع حساس کشورمان را مورد هجمه‌ها و فتنه‌انگیزی قرار می‌دهند. ازاین‌رو وحدت و همبستگی ملت شریف و فهیم ایران اسلامی و مسئولان و دلسوزان کشور، و صدای واحد در انزجار و محکومیت این‌گونه اعمال، مهم‌ترین رسالتی است که همیشه به‌ویژه در ایام خاص متوجه همگان و خنثی‌کننده توطئه‌های بدخواهان کشور می‌شود.
حجت‌الاسلام بنیادی در خاتمه تأکید کرد: امید است با پیروی از اوامر قاطع رهبر معظم انقلاب اسلامی و به همت سربازان گمنام امام‌زمان ارواحنافداه و پاسداران حریم امنیت، عوامل این جنایت به‌زودی به‌سزای اعمال خود برسند.


انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/46964
اخبار مرتبط

نظرات شما