رئیس پلیس راهور استان قم مطرح کرد:

تخطی از سرعت مطمئنه عامل اصلی تصادفات در هوای بارانی

رئیس پلیس راهور استان قم با اشاره به‌ضرورت احتیاط بیشتر در هوای بارانی گفت: علل تصادفات در هوای بارانی، تخطی از سرعت مطمئنه است.

غلامرضا صدفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  با اشاره به بارندگی‌های اخیر در شهر قم اظهار داشت: ابتدا خداوند متعال را شاکریم که بار دیگر رحمت خودش را برای ما ارزانی داشت و ان‌شاءالله این بارش‌ها تداوم داشته باشد.
وی ادامه داد:  یکی از مهم‌ترین علل تصادفات در هوای بارانی، تخطی از سرعت مطمئنه است، رانندگان می‌بایست در روزهای بارانی با سرعت مطمئنه حرکت کرده تا بتوانند در صورت وقوع حادثه خودروی خود را کنترل و به‌موقع متوقف کنند و از عجله و شتاب در رانندگی خودداری نمایند.
 صدفی افزود: مهم‌ترین موضوع در رانندگی در شرایط بارندگی اطمینان از ایمن بودن خودرو و سالم‌بودن تجهیزات از جمله چراغ‌ها، سیستم گرمایشی و برف‌پاک‌کن است.
 وی بیان داشت: باتوجه‌به اینکه هنگام بارش باران، میدان دید راننده محدود شده و احتمال وقوع تصادف به‌مراتب بالاتر می‌رود می‌بایستی به عبور عابران پیاده توجه بیشتری داشت.
رئیس پلیس راهور استان قم افزود: توجه کافی به جلو در زمان بارندگی را مدنظر داشته باشید تا شاهد وقوع حوادث رانندگی کمتری در سطح معابر شهری و جاده‌ها باشیم.

انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/47085
اخبار مرتبط

نظرات شما