عضو هیات علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی:

حضور حداکثری در انتخابات توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند

عضو هیات علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با اشاره به اینکه تأکید مقام معظم رهبری مشارکت و رقابت سالم در انتخابات است، گفت: حضور حداکثری در انتخابات باعث بیمه‌شدن نظام و خنثی‌شدن توطئه‌های دشمنان می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد ملک‌زاده در گفتگو با خبرنگار «قم فردا» با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب بر مسئله انتخابات، اظهار داشت: راهبرد مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات مشارکت و رقابت سالم است.
وی ادامه داد: برگزاری انتخابات در جمهوری اسلامی ایران یکی از رویدادهای مهم انقلاب اسلامی است که همین را می‌توانیم مظهر عزت و اقتدار ایران اعلام و معرفی کنیم.
عضو هیات علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با اشاره به اینکه همه دستگاه‌ها برای بهتر برگزارشدن انتخابات باید تلاش کنند، گفت: انتخابات یک رویداد مهم در کشور ما است که باید برای برگزاری یک انتخابات سالم، رقابتی و حضور حداکثری تلاش شود.
وی خاطرنشان کرد: حضور و مشارکت بالا در انتخابات نقش مؤثر و مهمی در ازبین‌بردن توطئه‌های دشمنان علیه نظام و کشور را دارد و همچنین نظام را در برابر این توطئه‌ها بیمه می‌کند.
حجت‌الاسلام ملک‌زاده با اشاره به اینکه برگزاری انتخابات تحقق نظام مردم‌سالاری دینی است، عنوان کرد: از ویژگی‌ها دیگر انتخابات و حضور حداکثری مردم، تقویت سیاست خارجی است.
وی ابراز داشت: حضور حداکثری مردم در انتخابات باعث نمایش اقتدار نظام و مردمی‌بودن آن در دنیا می‌شود چرا که قدرت و پشتوانه هر نظامی، مردم آن کشور است.
این کارشناس سیاسی تأکید کرد: هیچ قدرتی نمی‌تواند، نظامی که پشتوانه قوی مردمی دارد  و مردم در صحنه‌های سیاسی مشارکت حداکثری دارند را تهدید کند.


انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/47292
اخبار مرتبط

نظرات شما