مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قم:

مردم ثابت کرده‌اند که پای انقلاب و نظام هستند

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه علی ابن ابی‌طالب (ع) قم با اشاره به اینکه مردم با آرمان‌های امام و انقلاب پیمان بسته‌اند، گفت: مردم در این سال‌ها نشان داده‌اند که پای انقلاب هستند و خواهند ماند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسن اکبری در گفتگو با خبرنگار «قم فردا» ضمن تبریک فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر با اشاره به اینکه مردم با انقلاب همراه هستند، اظهار داشت: ملت ایران در این چهل و پنج سال برای انقلاب انواع فداکاری‌ها را انجام داده‌اند و برای حفظ و اعتلای آن حاضر هستند از همه چیز خود بگذرند.
وی ادامه داد: تمام دنیا در دوران جنگ تحمیلی در کنار همه قرار گرفته بودند تا مقابل انقلاب ایستادگی کنند اما مردم با عزمی جدی پشت سر امام خمینی (ره) حرکت کردند و دشمن را ناکام گذاشتند.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قم با اشاره به اهمیت تبیین، عنوان کرد: امروز نسبت به زمان آغاز انقلاب اسلامی تغییر پیدا کردیم و اتفاقاتی متفاوتی رقم می‌خورد و باید تبیین اتفاقات به‌درستی انجام شود.
وی اضافه کرد: امروز دشمن در تلاش است تا کلمه «لا اله الا الله» در جامعه به فراموشی سپرده شود و از طرفی دیگر رهبر معظم انقلاب را مورد هدف قرار داده است.
حجت‌الاسلام اکبری با اشاره به اینکه مردم با آرمان‌های امام و انقلاب پیمان بسته‌اند، گفت: مردم در این سال‌ها نشان داده‌اند که پای انقلاب هستند و خواهند ماند.
وی تصریح کرد: امروز نوع جنگ دشمن تغییر کرده است و جنگ، جنگ اندیشه‌ها شده است پس باید نخبگان، طلاب و اساتید مردم ره به استواری، پایداری، مقاومت و خداشناسی دعوت کنند.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قم در خاتمه افزود: امروز بسیاری از خانواده‌ها آماده هر نوع فداکاری و گذشت برای نظام و انقلاب هستند تا نقشه‌های دشمن را خنثی کنند.



انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/47423
اخبار مرتبط

نظرات شما