فرمانده سپاه قم:

تمام امور باید در مساجد اداره شود

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) قم با تأکید بر حفظ مساجد در کلام امام خمینی (ره) گفت: مسجد محلی است که از آن باید تمام امور اداره بشود، این مساجد بود که این پیروزی را برای ملت ما درست کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه علی ابن ابی طالب (ع) در همایش ایران قوی و حضور حداکثری در مسجد امام حسن عسکری (ع) طی سخنانی اظهار داشت: ایام‌الله مشعل هدایت هستند و دشمنان در تلاش هستند تا این مشعل‌ها را خاموش کنند تا راه گم شود. فلذا باید مغتنم شمرده شوند.

 وی با تصریح بر اینکه انقلاب به‌واسطه اجتماعات رشد کرده است، بیان داشت: راهپیمایی بیست و دوم بهمن امسال باید باشکوه‌تر از هر ساله برگزار شود و این حرکت یک لشکرکشی علیه آمریکا است ضمن اینکه اشتهای دشمنان می‌بایست کور شود و دندان طمع آنان کشیده شود.

 فرمانده سپاه استان قم اذعان داشت: مساجد طبق آیات و روایات خانه خداوند بر روی زمین هستند که سرشار از عشق، محبت، ایثار، رحمت و تجلی بهشت خدا در زمین هستند.

 وی ادامه داد: حرم، کعبه، مسجد و محراب، سنگر و پشتیبان سربازان خدا و مدافعان حرم و حرمت انبیای الهی است و مأمن و پناهگاه آنان نیز در مسجد است.

 موحد با اشاره به فرمایش امام عظیم‌الشأن در خصوص نقش محوری مسجد در خنثی‌کردن نقشه‌های دشمنان اسلام، افزود: اینها از مسجد می‌ترسند، من تکلیفم را باید ادا کنم به شما بگویم، شما دانشگاهیان و دانشجویان، همه‌تان مساجد را بروید پر کنید، سنگر هست اینجا، سنگرها را باید پر کرد.

 فرمانده سپاه قم با تأکید بر حفظ مساجد در کلام امام خمینی (ره) اذعان داشت: مسجد محلی است که از آن باید تمام امور اداره بشود، این مساجد بود که این پیروزی را برای ملت ما درست کرد، مساجد مراکز حساسی است که ملت باید به آن توجه داشته باشند، این طور نباشد که خیال کنیم حالا دیگر ما پیروز شدیم، دیگر مسجد می‌خواهیم چه کنیم؟ پیروزی ما برای اداره مسجد است.

 وی ضمن تشریح بیانات بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی در خصوص مسجد، خاطرنشان کرد: مسجد مرکز تبلیغ است، در صدر اسلام از همین مسجدها جیش‌ها و ارتش‌ها راه می‌افتاده، مرکز تبلیغ احکام سیاسی اسلامی بوده، هر وقت یک گرفتاری را طرح می‌کردند صدا می‌کردند: «الصلوه مع الجماعه» مردم اجتماع می‌کردند، این گرفتاری را طرح می‌کردند، به صحبت می‌نشستند تا آن را برطرف کنند، مسجد مرکز اجتماع سیاسی است. اجتماعات خود را هرچه بیشتر در مساجد و محافل و فضاهای باز عمومی برپا نمایید.

 محسن مهدی‌زاده مسئول سازمان بسیج و محلات سپاه امام علی ابن ابی‌طالب (ع) در حاشیه این برنامه نیز طی سخنانی تصریح کرد: این همایش باهدف هم‌افزایی ائمه جماعات، هیئت‌امنا، فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج و مدیران کانون‌های مساجد استان قم در بحث کنشگری و ایجاد فضای انتخاباتی باهدف حضور حداکثری در سطح محلات، مساجد و پایگاه‌ها بسیج برگزار شد.




انتهای پیام/


منبع:فارس
http://qomefarda.ir/47480
اخبار مرتبط

نظرات شما