مسئول قرارگاه محله‌ای شهید همت:

خدمت به محرومان هدف اصلی قرارگاه شهید همت است

مسئول قرارگاه جهادی و محرومیت‌زدایی محله‌ای شهید همت، گفت: قرارگاه در زمینه محرومیت‌زدایی، خدمت‌رسانی، مهارت‌افزایی، کارآفرینی، مشاوره حقوقی و.... به مردم خدمت‌رسانی خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  محمد کرمی در مراسم افتتاح دفتر جدید قرارگاه جهادی و محرومیت‌زدایی محله‌ای شهید همت در شهرک امام حسین (ع) که با حضور مسئولان و اعضای مرکزی این قرارگاه برگزار شد، با اشاره به فعالیت‌های این قرارگاه اظهار داشت: قرارگاه جهادی و محرومیت‌زدایی محله‌ای شهید همت
در سال ۱۴۰۱ تشکیل شد، کار خودمان را از مساجد و پایگاه بسیج شروع کردیم  و بحمدالله امروز شاهد افتتاح دفتر مرکزی در یکی از محروم‌ترین نقاط شهر قم هستیم.
وی ادامه داد: این قرارگاه شامل گروه‌های جهادی خواهر و برادر است که در عرصه‌های مختلف فعالیت می‌کند.


کرمی افزود: کمیته‌های مختلفی در این قرارگاه تشکیل شده است که هر کدام از این کمیته‌ها زیر نظر افراد باتجربه و کاربلد فعالیت خواهند داشت.
وی تصریح کرد: قرارگاه در زمینه محرومیت‌زدایی، خدمت‌رسانی، مهارت‌افزایی، کارآفرینی، مشاوره حقوقی و.... به مردم خدمت‌رسانی خواهد کرد.
مسئول قرارگاه جهادی و محرومیت‌زدایی محله‌ای شهید همت تصریح کرد: نیاز داریم که مسئولان استان نیز در این امر مهم که همان خدمت جهادی و مخلصانه است یاری‌رسان ما باشند.


انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/47615
اخبار مرتبط

نظرات شما