مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم خبر داد:

عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی در عمود ۸۹ بلوار پیامبر اعظم

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم، از عضویت رایگان کتابخانه‌های عمومی و ویژه‌برنامه‌های فرهنگی غرفه اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم در مسیر پیاده‌روی نیمه شعبان خبر داد.

مهدی توکلیان در عمود ۸۹ بلوار پیامبر اعظم در غرفه اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم در گفتگو با خبرنگار «قم فردا»، اظهار داشت: با رایزنی‌های انجام شده و همکاری ویژه اداره کل توسعه کتابخانه‌ها و مشارکت‌های نهاد، امکان عضویت رایگان مردم فرهنگ‌دوست قم در کتابخانه‌های عمومی به مناسبت ایام ولادت حضرت مهدی (عج) از ۴ تا ۶ اسفند فراهم شده است.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان جهت استفاده از این امکان می‌توانند به پورتال کتابخانه‌های عمومی به آدرس www.samanpl.ir مراجعه کرده و با دریافت کد تخفیف، تا ۱۸ اسفندماه با مراجعه به کتابخانه‌های عمومی عضویت خود را نهایی کنند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم تأکید کرد: به مناسبت نیمه شعبان، کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان قم در غرفه‌ای در مسیر پیاده‌روی بلوار پیامبر اعظم (ص) واقع در عمود ۸۹، با اجرای ویژه‌برنامه‌های فرهنگی متنوع و همچنین عضویت رایگان کتابخانه‌های عمومی میزبان شهروندان قمی و زائران مسجد مقدس جمکران هستند.

وی خاطرنشان کرد: از جمله برنامه‌های انجام شده در این غرفه، مسابقه نقاشی، پویش کتاب‌خوانی نیمه شعبان ویژه بزرگسالان، معرفی کتاب و قصه‌گویی و عضویت رایگان کتابخانه‌های عمومی است.


انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/47744
اخبار مرتبط

نظرات شما