رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم مطرح کرد:

انجام هزار و ۵۰۰ عمل جراحی طی ایام نوروز در قم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون چهارهزار نفر در مراکز درمانی قم بستری شده و برای یک هزار و ۵۰۰ نفر هم اعمال جراحی توسط پزشکان جراح انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، مهدی مصری روز شنبه در جلسه ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی قم، افزود: در ایام نوروز تمامی خدمات بهداشتی و درمانی دایر است و تا پایان نوروز ادامه دارد.
وی با اشاره به خدمات صورت‌گرفته در ایام نوروز بیان داشت: طی اجرای طرح نوروزی ۱۳ هزار و ۲۱۳ مرتبه تلفن اورژانس به صدا در آمد که پنج هزار و ۱۵۵ مورد آن منجر به مأموریت شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: در حوزه درمان نیز ۱۲۵ مورد تاکنون بازرسی‌های نظارت بر درمان صورت‌گرفته و یک هزار و ۹۶۰ مورد نیز تعداد مراجعین به اورژانس مراکز درمانی و بیمارستان‌ها بوده است.
مصری به خدمات صورت‌گرفته در حوزه بهداشت اشاره کرد و افزود: دراین‌خصوص نیز ۲ هزار و ۸۰۰ مورد نیز بازرسی بهداشتی صورت‌گرفته که ۱۰۶ مورد نیز منجر به تذکر و اخطار و سه مورد نیز به پلمب انجامید.
وی خاطرنشان کرد: همچنین در این ایام ۶ هزار و ۳۰۰ نفر هم به‌صورت سرپایی در مراکز روستایی و بخش‌ها ویزیت و درمان شدند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در خصوص فعالیت‌های معاونت غذا و دارو گفت: آزمایشگاه معاونت در این ایام ۳۴۰ مورد آزمایش انجام داد و ۳۶ مورد بازدید از کارخانه‌های تولید مواد غذایی و ۳۷ بازدید داروخانه‌ها و عطاری‌ها صورت گرفت.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/48190
اخبار مرتبط

نظرات شما