مدیرکل کمیته امداد قم خبر داد؛

کمک یک میلیاردتومانی مردم قم به ایتام

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم از کمک یک میلیاردتومانی مردم قم در شب بیست و یکم ماه رمضان امسال به ایتام، فرزندان محسنین و نیازمندان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» به نقل از خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد طه مهری ظهر چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: حماسه یتیم‌نوازی مردم قم در سالروز شهادت امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام و با استقبال گسترده مردم قم در میدان آستانه برگزار شد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم افزود: این برنامه هر ساله به همت کمیته امداد استان قم برگزار می‌شود و مشارکت خوب مردم قم در امر اکرام ایتام و فرزندان محسنین می‌بایست الگویی برای کشور باشد.
وی عنوان کرد: بیش از ۲۰۰۰ نفر از مردم خیر و نوع‌دوست استان قم برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین ثبت‌نام کردند و براین‌اساس هر ماه مبلغی را به‌حساب آنان واریز می‌کنند.
حجت‌الاسلام مهری با بیان اینکه مردم به کمیته امداد اعتماد دارند و همین امر موجب افزایش مشارکت‌های مردمی شده است افزود: در برنامه حماسه یتیم‌نوازی؛ مردم قم در راستای اجرای طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین و همچنین کمک به محرومان و نیازمندان بیش از یک میلیارد تومان به‌صورت نقدی و غیرنقدی اهدا کردند.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/48224
اخبار مرتبط

نظرات شما