مرجع تقلید شیعیان:

رژیم صهیونیستی عامل اصلی ناامنی منطقه است

آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، رژیم غاصب صهیونیستی را عامل اصلی ناامنی منطقه دانست و گفت: باید نظر امام راحل (ره) و رهبری برای ازبین‌رفتن این رژیم نامشروع عملی شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»   آیت‌الله نوری همدانی در دیدار استاندار قم بر اهمیت مسئله فلسطین برای جهان اسلام تأکید کرد و افزود: این مردم یک صحنه و حماسه خاصی روز قدس امسال خلق کردند که نشان از بصیرت، آگاهی و دشمن‌شناسی ایشان است.

 وی در ادامه سخنان خود خطاب به استاندار قم، مسئله خدمت به مردم را مورد اشاره قرارداد و گفت: این مردم آگاه نباید در سختی باشند و الحمدلله شما در قم این موضوع را درک کردید که این‌گونه مشغول خدمت هستید و اینکه خودتان موقعیت ویژه قم را درک کرده و در میدان کار حضور دارید و جهادی عمل می‌کنید بسیار اثرگذار است.

 آیت‌الله نوری همدانی ضمن تجلیل از خدمات جهادی استاندار قم به‌خصوص نظارت بر بازار و ساخت مسکن، اظهار کرد: تا می‌توانید به مردم خدمت کنید و امیدوارم مسئولان همه کشور این همت شما را مدنظر قرار داده و عمل کنند.

 وی گفت: اینکه گزارش داده شد در بعضی از روزهای هفته مستقیم با مردم دیدار چهره‌به‌چهره دارید و درد آنها را می‌شنوید و پیگیری می‌کنید قابل‌تقدیر است.

 این مرجع تقلید با تأکید بر اینکه در فرهنگ نهج‌البلاغه و سخنان حضرت امیرالمؤمنین علی (ع)، دربان و مانع برای رساندن حرف مردم به مسئولان معنی ندارد گفت: گاهی انسان می‌شنود با فلان مسئول کار دارند می‌گویند جلسه دارد چند بار هر بار جلسه دارند این صحیح نیست باید وقت‌ها معین باشد تا مردم معطل نشوند، ما باید قدردان این مردم باشیم و خدمت کنیم.

 سید محمد آقامیری استاندار قم نیز در ابتدای این دیدار، گزارش جامعی از عملکرد خود در سال گذشته و برنامه‌های سال جاری ارائه نمود.




انتهای پیام/


منبع:ایرنا
http://qomefarda.ir/48280
اخبار مرتبط

نظرات شما