اعلام آخرین مهلت رأی‌دهی در جشنواره «آوای بیداری»

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج هنرمندان، بخش رأی‌گیری مردمی برای انتخاب برترین آثار رسیده به جشنواره سرودهای حماسی و آواهای انقلابی که از ۵ آذرماه آغاز شده بود تا هفته اول دی ماه ادامه دارد و آخرین مهلت مشارکت در این رأی‌گیری ۵ دی ماه است.

آثار رسیده به جشنواره سرودهای حماسی و آواهای انقلابی در تارنمای «آوای بیداری» بارگزاری شده است و علاقمندان به شرکت در این رأی‌گیری می توانند با ورود به این صفحه استان مورد نظر را انتخاب کرده، آثار را شنیده و سپس برای ارسال رای بر روی گزینه «رأی مثبت به این اثر» کلیک کرده و به این ترتیب در داوری آثار شرکت کنند.

در مراسم اختتامیه این جشنواره به افرادی که در این رأی‌گیری شرکت کرده‌اند و آراء خود را ارسال کرده‌اند به قید قرعه جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.

جشنواره سرودهای حماسی و آواهای انقلابی در سطح کشوری و به همت سازمان بسیج هنرمندان برگزار می‌شود و شروع جشنواره و اجراهای رقابتی صحنه‌ای از ۲۵ تا ۲۸ دی ماه خواهد بود.

علاقه‌مندان برای شرکت در رأی‌گیری و انتخاب برترین اثر می‌توانند با مراجعه به تارنمای «آواری بیداری» به نشانی www.avayebidari.ir و گوش سپردن به سرودهای حماسی و آواهای انقلابی رسیده به این جشنواره؛ به لینک‌های رأی‌گیری واقع در انتهای این صفحه مراجعه کنند.



انتهایی پیام/
http://qomefarda.ir/834
اخبار مرتبط

نظرات شما