اطلاعیه| آشوریان در سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) خود را شریک سوگ بنیانگذار انقلاب اسلامی می‌دانند

نماینده آشوریان ایران در مجلس و دبیرکل اتحادیه جهانی آشوریان اعلام کرد: آشوریان در سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) همانند دیگر آحاد و اقشار میهن خود را در این سوگ سهیم می‌دانند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، یوناتن بت‌کلیا نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی و دبیرکل اتحادیه جهانی آشوریان با صدور اطلاعیه‌ای سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) را تسلیت گفت.

متن این اطلاعیه بدین شرح است: جامعه آشوریان ایران یکبار دیگر خود را در سوگ گران ارتحال حضرت امام خمینی(ره) همانند دیگر آحاد و اقشار میهن‌مان سهیم می‌داند. 

سوگی بزرگ که در آن میهن‌مان یکپارچه سیاه‌پوش است. جامعه آشوری‌های ایران پراکنده در سراسر میهن‌مان همراه با دیگر هموطنان عزیز در سوگ بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران نشسته است. 

از سوی جامعه آشوری‌های ایران، سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) را به جانشین گرانقدر آن حضرت، مقام معظم رهبری، اهل‌بیت امام راحل، رئیس‌جمهور گرامی و همه ملت بزرگ ایران تسلیت می‌گوید. 

یادآور می‌شود که همانند همیشه، آشوری‌های ایران در تمامی سنگرهای انقلاب، حضور غرورآفرین و مستحکمی داشته و خواهند داشت. 

به گزارش خبرگزاری فارس،‌مراسم سی‌امین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) به دلیل تقارن با ماه رمضان عصر ۱۴ خرداد در حرم مطهر با حضور انبوه مردم ایران اسلامی برگزار می‌شود. 

حمید انصاری دبیر ستاد بزرگداشت حضرت امام(ره) با بیان اینکه بالغ بر ۳۵۰ هزار نفر در تهران و استان‌های همجوار در مراسم ۱۴ خرداد شرکت می‌کنند، اظهار داشت: مسئولیت هماهنگی استان‌های مجاور و تهران به عهده قرارگاه شهید فهمیده و سازمان محترم بسیج است که بسیج با جمعیت ۶۵۰۰ نفر کادر و بالغ بر صدها نفر مدیران کاروان این جمعیت‌ها را هدایت می‌کنند.

وی تصریح کرد: امسال چون مهمان خارجی دعوت نکردیم، تعداد زیادی از طلاب خارجی جامعة المصطفی در مراسم شرکت خواهند کرد. مراسم را مانند سال گذشته از ساعت ۱۷:۳۰ آغاز و پس از شروع مراسم با تلاوت قرآن و عزاداری، به رهنمودهای حکیمانه رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی گوش فرا خواهیم داد.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/9234
اخبار مرتبط

نظرات شما