کشف ردپای اسرائیل در حمله به دو نفتکش در دریای عمان به منظور راه‌اندازی جنگی جهانی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، پایگاه یمنی «النجم الثاقب» در گزارشی از نقش رژیم صهیونیستی در حادثه هفته گذشته انفجار دو نفتکش در آب‌های خلیج عمان به منظور راه‌اندازی یک جنگ جهانی پرده برداشت.

در این گزارش آمده است: در پی حمله به دو نفتکش‌ در آب‌های دریای عمان، داده‌های اطلاعاتی حاکی از آن است که اسرائیل به همراه کشور‌های حاشیه خلیج (فارس) در این عملیات تخریبی، به منظور راه‌اندازی یک جنگ جهانی دست دارند؛ همچنانکه «طلب ابوعرار» عضو سابق کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) به دست داشتن اسرائیل در حمله به نفتکش‌ها در بندر الفجیره و تلاش این رژیم و برخی کشور‌های منطقه برای افزایش تنش بیشتر و کشاندن منطقه به سوی جنگی خانمان‌سوز اذعان کرد.

طبق اطلاعات جدیدی که در اختیار این پایگاه قرار گرفته، معلوم شده است چگونه اسرائیل با همکاری برخی کشور‌های حاشیه خلیج (فارس) نقشه‌های جنون آمیزی را برای هدف قرار دادن امنیت منطقه، خلیج (فارس) و خاورمیانه کشیده‌اند.

پایگاه یمنی النجم الثاقب سپس تصریح کرد: یک منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود اعلام کرد به تازگی جلسات مشاوره‌ای متعددی میان مقامات اسرائیل و امارات برگزار و بر تشکیل یک گروه مسلحانه جدید با افکار افراطی توافق شده و به آن وظیفه انجام اقدامات خرابکارانه در اقیانوس هند، دریای عمان و بخش‌هایی از جنوب آسیا محول گردیده است. 

این گزارش می‌افزاید: این گروه قادر است حملاتی را در دریای عمان و اقیانوس هند به انجام برساند؛ اما فرماندهی این گروه در صحرای حضرموت یمن و تحت نظارت مستقیم موساد و دستگاه‌های اطلاعاتی کشور‌های دیگر منطقه قرار دارد. طبق اطلاعات به دست آمده، این گروه هشت ماه قبل تشکیل شد و نیروهایش در پایگاه‌های نظامی اسرائیل در اریتره و برخی دیگر از پایگاه‌های عربی- اسرائیلی در سراسر جهان آموزش دیده‌اند.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/9871
اخبار مرتبط

نظرات شما