سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری قم:

سازمان فرهنگی شهرداری قم دغدغه توسعه ورزش همگانی دارد

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم گفت: توسعه ورزش همگانی و پیاده‌روی یکی از دغدغه‌های اصلی در سازمان فرهنگی شهرداری قم است و در این زمینه برنامه‌های مختلفی را برگزار می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد طباطبایی نژاد در همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی که به مناسبت روز شهید در بوستان استاد شهریار در منطقه 6 برگزار شد، اظهار داشت: ایجاد بوستان‌ها یکی از اولویت‌های شهرداری است که در این زمینه در طی سال‌های اخیر اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در کنار این مهم تدفین پیکر مطهر و نورانی شهدا در این بوستان‌ها موجب شده است که حال و هوای این بوستان‌ها معنوی شود.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم اقدامات در بوستان شهریار را موردتوجه قرار داد و گفت: با همکاری قرارگاه‌های فرهنگی منطقه اقدامات بسیار خوبی در این بوستان انجام‌شده است که قابل‌تقدیر است.

وی خاطرنشان کرد: در کنار این بوستان فرهنگسرا نیز در حال ساخت است که سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

طباطبایی نژاد با اشاره به اهمیت ورزش همگانی تصریح کرد: پیاده‌روی و ورزش همگانی یکی از دغدغه‌های اصلی در سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم است و در این زمینه برنامه‌های مختلفی را برگزار می‌کنیم.

وی تصریح کرد: علاوه بر این توجه و بهادادن به ورزش پیشکسوتان نیز همواره موردتوجه ما بوده و اقدامات خوبی نیز در این زمینه صورت گرفته است.







 
گالری عکس
http://qomefarda.ir/47978
اخبار مرتبط

نظرات شما