معاون شهردار قم:

۱۸ بوستان جدید در قم ساخته می‌شود

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم گفت: در راستای توسعه سرانه‌های تفریحی طی سال ۱۴۰۳، ۱۸ بوستان جدید در این شهر ساخته خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» مجیدمحمد رضاخانی با اشاره به برنامه شهرداری در توسعه سرانه فضای سبز، افزود: همچنین امسال ۱۴ بوستان موجود نیز توسعه پیدا خواهد کرد.

 وی خاطرنشان کرد: با تمرکز بر فضای سبز محلی و پیراشهری و کمربند سبز سرانه فضای سبز شهری قم در سال جاری از ۲۱ مترمربع به‌ازای هر شهروند عبور خواهد کرد.

تملک ۱۴ هزار مترمربع از باغات شهر قم

 رضاخانی با اشاره به برنامه شهرداری در احیای باغات باقی‌مانده شهر قم، گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده امسال ۱۴ هزار و ۲۰۰ مترمربع از باغات موجود در شهر قم تملک خواهد شد.

 وی بیان کرد: در راستای توسعه استفاده از پساب در فضای سبز نیز امسال ۲۵ هزار متر طول احداث شبکه انتقال آب خام به همراه ۴۵۵ هزار مترمربع نیز شبکه آبیاری تحت‌فشار به اجرا در خواهد آمد.

احداث ۱۰ تقاطع غیرهمسطح جدید در قم

 وی با اشاره به برنامه‌های مهم شهرداری قم در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک، گفت: احداث ۱۰ تقاطع غیرهمسطح مانند بلوار شهید کبیری به شهر قائم، بلوار حافظ و ریل آهن، میدان سپاه، تقاطع فردوسی به صندوقی و کیوانفر به خیابان امام خمینی از مهم‌ترین این طرح‌هاست.

 رضاخانی ادامه داد: با پیش‌بینی بودجه چهار هزارمیلیاردریالی طی سال جاری برای خرید و توسعه ناوگان حمل‌ونقل عمومی، ۸۰ ایستگاه جدید در قم احداث خواهد شد.




انتهای پیام/


منبع:ایرنا
http://qomefarda.ir/48096
اخبار مرتبط

نظرات شما