رئیس پلیس راهنمایی‌ورانندگی استان قم:

محدودیت‌های ترافیکی برگزاری نماز عید فطر اعلام شد

رئیس پلیس راهنمایی‌ورانندگی استان قم از اجرای محدودیت‌های ترافیکی در معابر اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) برای برگزاری نماز عید سعید فطر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس،‌ سرهنگ غلامرضا صدفی روز دوشنبه در گفت‌وگویی اظهار کرد: در راستای برقراری نظم و امنیت ترافیکی معابر اطراف حرم مطهر حضرت معصومه با توجه با شرایط ترافیکی، ممنوعیت تردد و توقف در معابر اطراف حرم مطهر از ابتدای صبح روز عید سعید فطر برقرار می‌شود.
وی ادامه داد: محدودیت‌ها شامل خیابان امیرکبیر (خیابان اراک) حدفاصل پل آهنچی تا سه‌راه خورشید، خیابان معلم از تقاطع شهدا به سمت تقاطع حجتیه، بلوار شهید منتظری از دوربرگردان به سمت تقاطع حجتیه و تمامی معابر فرعی منتهی به این محدوده‌هاست.
وی ادامه داد: باتوجه‌به وضعیت ترافیک معابر امکان گسترش محدودیت‌ها به حلقه وسیع‌تر وجود دارد؛ لذا از شهروندان درخواست همکاری با پلیس راهور در اجرای محدودیت‌ها را داریم.
صدفی توصیه کرد: شهروندان از ناوگان حمل‌ونقل عمومی استفاده کرده و درصورتی‌که قصد دارند با خودروی شخصی به حرم مطهر مراجعه کنند از ظرفیت پارکینگ‌های شهید کاظمی در بلوار منتظری روبروی پل نیروگاه و پارکینگ شرقی و زمزم در بلوار عمار یاسر استفاده کنند.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/48303
اخبار مرتبط

نظرات شما