فرمانده انتظامی قم مطرح کرد:

کشف احتکار ۱۹۰ تن شکر و ۴۹ تن روغن نباتی در قم

فرمانده انتظامی قم از کشف احتکار ۱۹۰ تن شکر و ۴۹ تن روغن‌نباتی به ارزش ۸۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از یک شرکت در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار محمدرضا میرحیدری عصر سه‌شنبه در گفت‌وگویی اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان در معیت کارشناسان سازمان صمت به یک شرکت در آدرس معلوم مشکوک و برای بررسی موضوع به محل موردنظر اعزام شدند.

 وی افزود: در ادامه طی هماهنگی و تعامل مناسب با مقام قضایی استان، در بازرسی صورت‌گرفته از شرکت موصوف، ۱۹۰ تن شکر و ۴۹ تن روغن‌نباتی به دلیل عدم ثبت در سامانه جامع انبارها و عدم ثبت ورود و خروج کالا به انبارها کشف و توقیف شد.

 سردار میرحیدری اضافه کرد: برابر اعلام نظر کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه، ۸۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است. وی ادامه داد: دراین‌رابطه ضمن پلمب شرکت مذکور، ۲ نفر دستگیر و متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

 فرمانده انتظامی استان قم تأکید کرد: شناسایی و برخورد با عوامل فرصت‌طلبی که مبادرت به احتکار کالا کنند به‌صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/48324
اخبار مرتبط

نظرات شما