معاون استاندار قم:

با واحدهای درمانی متخلف برخورد جدی می‌شود

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: گزارش‌هایی از تخلفات برخی بیمارستان‌ها و واحدهای درمانی قم به دست ما رسیده‌ که اداره کل تعزیرات موظف است هرچه سریع‌تر به آنها رسیدگی کند و با متخلفین به‌شدت برخورد نماید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» به نقل از روابط‌عمومی استانداری قم، سید علی‌اکبر غلامیان در چهارمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان قم افزود: ‌ اداره کل تعزیرات موظف است نظارت‌ها و بازرسی خود را از بیمارستان‌ها افزایش دهد.
وی همچنین با اشاره به وضعیت قیمت دارو در استان گفت: گزارش‌هایی از تخلفات برخی داروخانه‌ها در سطح استان به دست ما رسیده که استاندار قم نسبت به آن دستور رسیدگی فوری داده‌اند.
وی افزود: گزارشی از وضعیت قیمت‌گذاری و مشکلاتی که در حوزه دارو وجود دارد در طول این چند هفته اخیر از طریق استاندار قم به معاون اول رئیس‌جمهور ارائه شده و ما نیز در حال پیگیری هستیم تا این وضعیت را ساماندهی کنیم.
غلامیان در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اینکه در سال جدید نظارت‌ها بر بازار باید بیش از گذشته باشد، گفت: حل مشکلات معیشتی مردم، برخورد با متخلفین و اخلال‌گران در بازار و...‌جزو برنامه‌های اصلی مدیریت استان است.
وی اضافه کرد: ‌ مردم قم نسبت به تغییرات قیمت‌ها در بازار و اخلال‌هایی که ایجاد می‌شود معترض هستند؛ مطالبه آن‌ها به حق است و ما مسئولین وظیفه داریم به آن رسیدگی کنیم.
غلامیان در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: طرح کاسبان امین و ناظران افتخاری دو موضوع مهمی بود که توسط دکتر آقامیری در استان مطرح شد و ما توقع داریم اتاق اصناف این موضوع را با جدیت در استان عملیاتی کند.
شایان‌ذکر است پیرو مصوبه ستاد تنظیم بازار استان سایتی جهت شناسایی کاسبان امین عضو اتحادیه‌های صنفی خوار و بار، بنکداران و پروتئین برای توزیع کالاهای اساسی با قیمت مصوب راه‌اندازی شده تا مردم قم بتوانند به‌راحتی کالاهای موردنیاز خود را خریداری کنند.
بر همین اساس پیرو مصوبه ستاد تنظیم بازار استان بستری به‌منظور ثبت‌نام کاسبان امین فعال در محلات قم فراهم شده تا کالاهای اساسی از طریق این واحدهای صنفی به دست مصرف‌کننده برسد.
وی در پایان تأکید کرد: هدف همه مسئولینی که در جلسات کارگروه تنظیم بازار حضور پیدا می‌کنند این است که به مشکلات معیشتی مردم رسیدگی کنند؛ لذا در این راستا باید متحد و یکپارچه شویم.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/48424
اخبار مرتبط

نظرات شما