مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم:

نتیجه جشنواره ها موجب رشد کمی و کیفی رسانه ها می شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با تاکید بر اینکه کار را باید به انجمن‌های صنفی واگذار کرد، گفت: برگزاری همه این جشنواره ها موجب خواهد شد رسانه ها از لحاظ کمی و کیفی رشد داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سید موسی حسینی کاشانی پیش از ظهر امروز در آیین اختتامیه دومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری قم در سالن همایش‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، اظهار داشت:  قطعا برگزاری جشنواره مطبوعات به رشد کیفی خبرنگاران و رسانه ها کمک خواهد کرد.

وی ادامه داد:  بعد از برگزاری جشنواره اول در سال گذشته تا حالا رشد خوبی را در بین رسانه ها شاهد هستیم که حرکتی روبه جلو است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با اشاره به برگزاری این جشنواره، گفت: با توجه به شرایط اقتصادی، تعداد معدودی از استان‌ها توانستند جشنواره مطبوعات استان خود را برگزاری کنند که قم یکی از این استان‌های پیشتاز در این بخش است.

وی افزود: امسال برگزاری جشنواره مطبوعات کامال به خانه مطبوعات استان سپرده شد و همه زحمت ها با انها بود و ارشاد فقط نقش حمایتی داشت.

حسینی کاشانی با تاکید بر اینکه کار را باید به انجمن‌های صنفی واگذار کرد، خاطرنشان کرد: امیدواریم برنامه های دیگر این چنینی توسط خود انجمن ها اجرا شودو ارشاد فقط جنبه حمایتی داشته باشد.

وی ابراز داشت: برگزاری همه این جشنواره ها موجب خواهد شد رسانه ها از لحاظ کمی و کیفی رشد داشته باشند.

انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/13768
اخبار مرتبط

نظرات شما