سرعت و کیفیت واکنش خلاقانه معلمان به یادماندنی خواهد بود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: دوازدهم اردیبهشت، روز معلم و سرآغاز هفته‌ای که به نام زیبای معلم مزین شده است بر عموم همکاران عزیز و گرامی مبارک باد.

خدا یاورتان که یاوران خدایید. حاملان امانتی بزرگ و رسولان رسالتی خطیر هستید که بار سنگین آمال ملی ما را برای نیل به جامعه‌ای توانمند، مستقل، بالنده و متعالی بر دوش می‌کشید. فردای ایران سرافراز محصول تلاش مسؤولانه امروز شماست.

سرعت و کیفیت واکنش خلاقانه شما به نادرترین پدیده عالمگیر که به بزرگترین وقفه آموزشی منجر شد در تحقق شعار آموزش تعطیل نیست، به یادماندنی خواهد بود.

هفته معلم از امروز 12 اردیبهشت آغاز شده و تا 18 اردیبهشت ادامه دارد؛ امروز 12 اردیبهشت روز «معلم و اندیشه‌های مطهر»، 13 اردیبهشت روز «معلم، مسؤلیت حاکمیت، نسبت به نقش و جایگاه او در گام دوم انقلاب»، 14 اردیبهشت روز «معلم، مرجعیت و رسالت علمی و اجتماعی او»، 15 اردیبهشت روز «معلم، مسؤولیت پذیری و حراست از قداست معلمی»، 16 اردیبهشت روز «معلم، پیشکسوتان و بزرگان تعلیم و تربیت»، 17 اردیبهشت روز «معلم، جهاد آموزشی و مراقبت از سلامت خانواده» و 18 اردیبهشت روز «معلم، زمینه ساز جهش در تولید علم و فناوری» نام‌گذاری شده است. 



انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/19044
اخبار مرتبط

نظرات شما