قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

برگزاری راهپیمایی باشکوه روز قدس جهانی با رعایت اقتضائات هر شهر/ راهپیمایی روز قدس تعطیل‌شدنی نیست

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس با رعایت نکات مورد تاکید ستاد ملی مبارزه با کرونا خبر داد و گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس تعطیل پذیر نیست و در هر شهر با رعایت اقتضائات خاص آن شهر برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، نصرت الله لطفی در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره به اینکه راهیپمایی روز قدس امسال از اهمیت زیادی برخوردار است، بیان کرد: با شهادت سردار سلیمانی و نقش رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن این سردار سرافراز و همچنین رونمایی از معامله قرن و ایجاد ارتباط بین کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی باید در راهپیمایی روز قدس پاسخ قاطعی به آنها داده شود.

لطفی با اشاره به اینکه شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس وظیفه ای دینی، انسانی، شرعی و عقلی است، یادآور شد: باید راهپیمایی روز جهانی قدس انعکاس بین المللی داشته و به همین دلیل تعطیل پذیر نیست.

وی از برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرهای با وضعیت سفید از نظر شیوع کرونا خبر داد و گفت: در این شهرها راهپیمایی مانند هر سال در مسیرهای مشخص شده برگزار می‌شود.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تاکید بر اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس تعطیل پذیر نیست یادآور شد: برای برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس اقتضائات هر شهر با توجه به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا لحاظ می شود.

وی با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی متولی برگزاری راهپیمایی است و با توجه به شرایط کشور تصمیمات لازم را اتخاذ خواهد کرد، بیان کرد: گزینه‌های مختلفی از جمله راهپیمایی به صورت خودرویی، اعلام حضور در فضای مجازی و تشکیل حلقه‌های کوچک انسانی در دست بررسی است.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/19131
اخبار مرتبط

نظرات شما