عضو خبرگان رهبری:

شرکت در رزمایش کمک مؤمنانه امروز یک تکلیف الهی است/ سپاه و بسیج در خدمت‌رسانی به بیماران و نیازمندان حضور جدی و شبانه روزی دارند

عضو خبرگان رهبری بابیان این‌که رزمایش کمک مؤمنانه در جهات عمل به سیره اهل‌بیت (ع) است، گفت: شرکت در رزمایش کمک مؤمنانه امروز یک تکلیف الهی است.

 آیت‌الله سید احمد حسینی خراسانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با اشاره به برگزاری مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه در سراسر کشور اظهار داشت: انسان‌های باایمان و بافراست از هر شرایطی به‌عنوان فرصت برای سعادتمندی استفاده می‌کنند و در خصوص کمک به نیازمندان نیز چنین شرایطی فراهم‌شده تا مردم با کمک‌رسانی به نیازمندان از اجر و ثواب این اقدام خداپسندانه بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: امروز هرچند که اجتماعاتی برای برپایی جشن سرور میلاد امام دوم شیعیان برگزار نمی‌شود اما شایسته است در این رزمایش مساعدت و مواسات مؤمنانه که رهبری انقلاب پیشنهاد فرموده‌اند شرکت کنیم و به تأسی از اخلاق و سیره امام حسن (ع) در مسیر این امام همام گام برداریم.

حسینی خراسانی تأکید کرد: بخشش و احسان سیره‌ای عملی است که از امام حسن (ع) برای ما به یادگار مانده است و نیاز است که در شرایط کنونی بیش از گذشته به آن عمل شود.

وی بیان داشت: در این شرایط کرونایی که با رکود، بیکاری و کسادی برخی بازارها روبرو هستیم کمک‌رسانی و اقدام به‌موقع در رفع نیاز مؤمنان بسیار ارزشمند و ستودنی است.

عضو خبرگان رهبری به حضور بسیج و سپاه از همان روزهای اول در خدمت‌رسانی به بیماران و نیازمندان اشاره کرد و ابراز داشت: ما شاهد بودیم که از همان روزهای آغازین شیوع بیماری کرونا در کشور تمامی نیروهای مسلح به‌خصوص بسیج و سپاه در خدمت مردم و نیازمندان بودند که جای تقدیر و تشکر دارد.


انتهای پیام/110
http://qomefarda.ir/19303
اخبار مرتبط

نظرات شما