دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

رونمایی از مستند خانه شیشه‌ای در یاسوج / حضور مؤسسه خاتم در کهگیلویه و بویراحمد یک فرصت است

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد گفت: مستند خانه شیشه‌ای روز یکشنبه در یاسوج رونمایی می‌شود.

سید ناصر رضایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با اشاره به رونمایی از مستند خانه شیشه‌ای اظهار داشت: اقدامات مؤسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی خاتم در یک سال گذشته در استان کهگیلویه و بویراحمد قابل‌تقدیر است و در واقع یک الگوی مناسب از مؤسسات مردم نهادی است که به آسیب‌های اجتماعی می‌پردازد.
وی ادامه داد: ریاست و اعضای مؤسسه خاتم از قلب معنوی و جغرافیایی کشور در استان قم، مناطق کم‌برخوردار استان کهگیلویه و بویراحمد را برای کاهش آسیب‌های اجتماعی انتخاب کرده‌اند که این یک فرصت است تا بتوانیم از ظرفیت‌های علمی، پژوهشی، اجتماعی و فرهنگی این مؤسسه نهایت استفاده را ببریم.
رضایی آسیب‌های اجتماعی را موردتوجه قرارداد و بیان داشت: امروز یکی از مولفه‌های جوامع بحث آسیب‌های اجتماعی و کنترل آن است و قطعاً جوامعی که به این موضوعات توجه کافی دارند توانسته‌اند قدم‌های خوبی را در جهت سلامتی جامعه و کاهش این آسیب‌ها داشته باشند.
وی ادامه داد: مقابله عالمانه، نشان‌دادن واقعیت‌ها، شناسایی آسیب‌ها و طراحی برنامه‌های مختلف جهت ارتقای آگاهی مردم عواملی است که می‌تواند در کاهش آسیب‌های اجتماعی مؤثر باشد.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در استان‌هایی که کمتر برخوردار هستند این موضوعات می‌تواند آثار مثبتی داشته باشد و می‌تواند باعث به کمک به تصمیم گیران می‌شود.
وی ابراز داشت: باتوجه‌به ساختارهای بومی در استان ما شاید نفوذ عمق آسیب‌ها در خیلی از موارد نسبت به میانگین کشوری بالا نباشد اما این‌که درست تصمیم‌گیری کنیم و بتوانیم از ظرفیت‌های مؤسساتی همچون خاتم بهره بگیریم موضوع دیگری است که باید موردتوجه همه مسئولان قرار بگیرد.
رضایی تأکید کرد: شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر تلاش دارد که با همه سازمان‌های دولتی و غیردولتی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی همراهی کند و در این مسیر اعتقاد ما این است که مجموعه خاتم می‌تواند اثرگذار باشد و اثرگذاری برنامه‌های این مؤسسه در استان ما در کوتاه‌مدت و بلندمدت خودش را نشان خواهد داد.
وی تصریح کرد: آمادگی داریم که بر اساس رسالت ذاتی و تفاهم‌نامه‌ای که با مؤسسه خاتم داریم اقدامات مثبت و مشارکتی خوبی را در آینده داشته باشیم.
رضایی در پایان خاطرنشان کرد: از همکاری و همراهی معاون سیاسی و امنیتی استاندار در برنامه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی نیز کمال تشکر و قدردانی را دارم.


انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/22494
اخبار مرتبط

نظرات شما