همه چیز در مورد بهترین هتل های کرمان؛ از قیمت تا امکانات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، کرمان، شهری با تاریخی پر فراز و نشیب و البته دیدنی های فراوان است. در بهار سیل مسافران به سوی این شهر روان می شود تا گرمای تابستان سر نرسیده، از زیبایی هایش لذت ببرند. برای میزبانی از این مهمان های علاقه مند، چندین اقامتگاه در شهر مهیا شده است. اما بدون شک قبل از رزرو هتل در کرمان، بسیاری می خواهند بهترین اقامتگاه های شهر را شناسایی کنند. شما چطور؟ کنجکاو هستید بدانید که کدام هتل ها اعتبار و محبوبیت بیشتری برای خود دست و پا کرده اند؟ این مقاله جااینجاس برای شماست.

هتل پارس؛ تنها هتل پنج ستاره کرمان

مقاله بزرگ ترین هتل های زنجیره ای ایران را بشناسید را خوانده اید؟ در این مقاله از چند خانواده بزرگ هتلداری در ایران نام بردیم که یکی از آنها گروه هتل های پارس است. تنها هتل 5 ستاره شهر یعنی هتل پارس کرمان هم به این خانواده بزرگ تعلق دارد. به نظر می رسد پنج ستاره بودن برای قرار گرفتن در لیست بهترین هتل های کرمان کافی باشد، اما اینطور نیست! دلایل زیادی برای این عنوان وجود دارد، مثلا:
  • هتل اتاق های متعدد و متنوعی دارد؛ اتاق های دوتخته معمولی و غیر معمولی برای اقامت ساعتی و غیر ساعتی و نیز سوئیت های سه نفره و چهارنفره،
  • تمام امکانات رفاهی در واحدها تعبیه شده؛ از اینترنت رایگان، صندوق امانات، مینی بار و سرویس بهداشتی فرنگی تا روم سرویس و سیستم تهویه مطبوع،
  • خدمات رفاهی و تفریحی هتل کامل و جامع است. پارکینگ، باشگاه بیلیارد، زمین تنیس، استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی و حتی فروشگاه و آرایشگاه،
  • هتل سه رستوران و یک کافی شاپ دارد که منوهای متفاوتی سرو می کنند،
  • فاصله هتل تا فرودگاه و پایانه مسافربری کرمان تنها 10 دقیقه است.
حتما برایتان این سئوال پیش آمده که قیمت هتل با این امکانات مدرن و کامل چقدر است؟ خوب باید بگوییم که گران ترین واحد هتل، سوئیت لوکس پارس است که هزینه یک شب اقامت در آن چیزی در حدود 2 میلیون و 300 هزار تومان است. اگر یک اتاق دوتخته معمولی را می خواهید رزرو کنید هم باید هزینه ای در حدود 630 هزار تومان پرداخت کنید.

هتل جهانگردی؛ تنها هتل چهارستاره شهر

هتل جهانگردی کرمان که عضو گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی است، یکی از اقامتگاه های محبوب شهر است. در مورد این هتل هم نمی توان تنها تعلق آن به یکی از هتل های زنجیره ای را دلیل شهرت و اعتبار دانست. هتل اتاق های دوتخته دبل و توئین، سه تخته به اضافه سوئیت های یک خوابه سه تخته و دوخوابه چهارتخته دارد. بنابراین فضای کافی برای اقامت خانوادگی شما در این هتل مهیا است.
علاوه بر این، در تمام اتاق ها امکانات رفاهی تعبیه شده است. صبحانه رایگان، تلویزیون، یخچال، مینی بار، اینترنت رایگان، میز تحریر، سیستم گرمایش و سرمایش، میز ناهارخوری و مبلمان فقط بخشی از آن است. خوشبختانه در ساختمان هتل هم انواع و اقسام خدمات رفاهی برای شما در نظر گرفته شده؛ از یک رستوران بزرگ با ظرفیت بالا تا پارکینگ، خشکشویی، خودپرداز، کافی شاپ و تاکسی سرویس. اگر هم اهل استفاده از تفریحات هتلی هستید، سری به استخر و سالن بیلیارد هتل بزنید. در مورد هزینه اقامت هم باید بدانید که قیمت اتاق های دوتخته، شبی در حدود 660 هزار تومان و سوئیت های دوخوابه چهارتخته نیز 1 میلیون و 420 هزار تومان است.


هتل هزار؛ در قلب کرمان

مطلب همه چیز در مورد بهترین هتل های کرمان؛ از قیمت تا امکانات را با یکی دیگر از بهترین هتل های کرمان خاتمه می دهیم: هتل هِزار سه ستاره که پنج طبقه است و 42 واحد اقامتی دارد. قبل از هر چیز بهتر است بدانید اگر قیمت هتل کرمان از آن فاکتورهایی است که نمی توانید از آن چشم پوشی کنید، هزار گزینه خوبی برای شما است. این هتل اتاق های دوتخته و سوئیت های چهارتخته مجهز دارد که آشپزخانه و امکانات دیگری مثل اینترنت رایگان، تلویزیون، حمام مجهز و سیستم تهویه مطبوع بخشی از آن است.
این هتل سه ستاره همچنین یک لابی شیک و مدرن دارد که درست در مجاورت رستوران قرار گرفته است. از دیگر تمهیدات هتل برای رفاه مهمانان می توان به پارکینگ، تاکسی سرویس، سالن ورزشی و خشکشویی اشاره کرد. همانطور که گفتیم قیمت مقرون به صرفه یکی از دلایل محبوبیت هتل است. به طوری که برای اقامت در اتاق های دوتخته باید مبلغی نزدیک به 382 هزار تومان و سوئیت های چهارتخته نیز در حدود 600 هزار تومان بپردازید.

نکات مهم رزرو هتل در کرمان چیست؟

حالا که می توانید همه کارهای سفر خود به کرمان؛ از خرید بلیط تا رزرو هتل را به صورت اینترنتی انجام دهید، سعی کنید با رعایت نکاتی، حرفه ای تر شوید. برای مثال رزرو هتل کرمان بسته به نوع سفر شما (خانوادگی، کاری یا شخصی) متفاوت خواهد بود. در هنگام رزرو اقامتگاه به این نکته توجه کافی داشته باشید. حتی اگر اولویت شما قیمت هتل کرمان است، تنها به دیدن قیمت های پایین اکتفا نکنید و با کمی حوصله، امکانات اقامتگاه را هم از نظر بگذرانید. در انتخاب محل اقامت خود می توانید از نظرات کاربران که تجربه اقامت در آن مکان را داشته اند هم استفاده کنید.
راه های تماس با جااینجاس:
 آدرس : تهران ، خیابان میرداماد ، خیابان البرز ، تابان شرقی ، ملکی سودمند ، پلاک ۲ ، واحد ۱۰
۰۲۱ - ۷۴۴۱۷۷۴۴ ، ۰۲۱ - ۷۴۴۱۷۰۰۰





انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/23038
اخبار مرتبط

نظرات شما