محمود مسگری در گفتگوی آنلاین چالش مدیریت شهری:

برخی افراد در مدیریت شهری و چینش مدیران هم دخالت می کنند/اعضای شورای اصولگرایان آرام آرام در طی چند سال حذف شدند

این کاندیدای انتخابات شورای شهر در گفتگوی آنلاین چالش مدیریت شهری با اشاره به اینکه اعضای شورای اصولگرایان آرام آرام در طی چند سال حذف شدند، گفت:برخی از افراد که لیست می دهند در مدیریت شهری و چینش مدیران هم دخالت می کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  محمود مسگری یکی از کاندیداهای انتخابات شورای اسلامی شهر قم در گفتگوی آنلاین چالش مدیریت شهری با اشاره به اینکه ما اعتقاد داریم قم حرم اهلبیت(ع) است، اظهار داشت: خدمت در هر سنگری برای مردم قم در واقع خادمی حضرت معصومه(س) است.
وی ادامه داد: از بنده در دروه چهارم و پنجم شورای دعوت شد و این تکلیف بر گردن ما قرار گرفت تا برای خدمت به مردم به میدان بیاییم از همین رو در لیست برای انتخابات شورا قرار گرفتم.
این کاندیدای انتخابات شورای شهر بیان داشت: در این دوره با توجه به شرایط خاص استان و کشور احساس تکلیف کردم و در انتخابات حاضر شدم و اگر مردم مانند دوره های قبل اعتماد کنند در میدان برای خدمت رسانی حاضر خواهیم بود.
نخبگان با توجه به نوع لیست بندی ها وارد میدان نمی شوند
وی در ادامه با پاسخ به این سوال که شما دو دوره حضور داشتید و این حضور آیا کافی نیست و اینکه نظر شما در خصوص گردش نخبگانی چیست؟ گفت: با توجه به نوع لیست بندی که انجام می شود افراد نخبه وارد لیست نمی شوند چرا که در صورت انتخاب شدن می دانند سهم خواهی در آینده وجود خواهد داشت .
مسگری با اشاره به اینکه برای بالا بردن شور رقابت در عرصه حاضر هستم ، گفت: با توجه به تجربه ای که در دو دوره قبل حضور در شورا کسب کرده ام از بنده درخواست شد تا در این دوره هم شرکت کنم و در لیست حاضر شدم.
بنده را در لیست شورای اصولگرایی قرار ندادند
وی در پاسخ به دلیل این سوال که شما در دو دوره قبل در لیست اصولگرایان بودید و امسال در لیست دیگری ، گفت: بنده با علم به اینکه در لیست قرار نمی گیرم برای شورای اصولگرایی مانند دیگران رزومه ارسال کردم و در مصاحبه هم شرکت کردم و در نهایت هم در لیست قرار نگرفتم و ما را در لیست قرار ندادند.
اعضای شورای اصولگرایان آرام آرام در طی چند سال حذف شدند
این کاندیدای انتخابات شورای شهر با اشاره به اینکه بنده با ارائه لیست از سوی هر مجموعه ای مشکلی ندارم، گفت:در لیست مجموعه شورای اصولگرایان ، بحث بودن و یا نبودن  در لیست نیست بلکه من عضو مجموعه شورای اصولگرایان بودم اما بر اساس اتفاقات و موضوع سهم خواهی که وجود داشت  تک تک افراد را از زیرمجموعه این مجموعه خارج کردند و افراد تک تک حذف شدند و افراد دیگری به صورت کاملا مهندسی شده که هیچ سابقه و عقبه ای ندارند به مجموعه معرفی و به عضویت مجموعه در آمدند.
حضور مهندسی شده افراد موافق در لیست شورای اصولگرایان
وی خاطرنشان کرد: فرد خاصی می خواست نظرات خود را بر مجموعه غالب کند و مجموعه داشت به سمت تسویه حساب شخصی می رفت که دوستان انتقادی داشتند. به همین دلیل در این چند سال  آرام آرام بسیاری از اعضای شورا را  حذف کردند.
مسگری بیان داشت:  تابلوی که بالا می رود باید به اصول خاصی قائل باشد. مقام معظم رهبری فرمودند که خط کش نه اصولگرا و نه اصلاح طلب و خط کش باید انقلابی گری باشد.
وی افزود: در برخی موارد سهم خواهی های منطقه ای صورت می گیرد و در برخی موارد از متدین مناطق سوء استفاده می شود. در حال حاضر گروهی به عنوان جوانان هم افزایی نیروهای انقلابی آمده است و می توانند کمک کنند. این درست نیست که برخی بگویند شما حق ندارید در فلان لیست باشید .
بنده مخالف انحصارگرایی هستم/برخی افراد در مدیریت شهری و چینش مدیران هم دخالت می کنند
مسگری با اشاره به اینکه بنده مخالف انحصارگرایی هستم، گفت: برخی از افراد که لیست ارائه می دهند در چینش مدیران استان هم دخالت می کنند و سعی دارند در مدیریت شهر دخالت کنند و شهر براساس سلیقه آنها اعمال شود. به عنوان مثال در پروژه جمهوری مردم اعلام می کردند که پروژه باید فلان مدل پیش برود درحال که اصلا کارشناسی شده نبود؛ وقتی دلیل این موضوع را پرسیدیم گفتن فلان نماینده گفته است خودتان بروید و بگوئید پروژه را این گونه جلو ببرند.
بزرگترین معضل قم عدم هماهنگی دستگاه های اجرایی با مدیریت شهری
وی تاکید کرد: عدم هماهنگی دستگاه های اجرایی با مدیریت شهری از  بزرگترین مشکل و معضلات شهر است.
این کاندیدای انتخابات شورای شهر ابراز داشت: در پروسه لیست بندی نباید نگاه حزبی و سیاسی وجود داشته باشد بلکه باید نگاه تخصص و عملکرد فرد و مدیریتی در میان باشد البته قبول دارم باید سبقه سیاسی افراد هم بررسی شود.
وی ادامه داد: هدف اصلی و نوک پیکان مجمع جوانان هم افزایی نیروهای انقلابی  است و در تلاش هستیم این جوان گرایی در شورای شهر و مدیریت شهری حاضر باشند.
مسگری با اشاره به شفافیت در عملکرد دوره قبل شورا، گفت: هر چند ماه یکبار هزینه ها ، حقوق ها و بودجه ای که در شهر هزینه شده است در سایت شهرداری بارگذاری می شود تا عموم بتوانند ببینند.
منوریل یک سیستم حمل و نقل تحمیل شده است
وی اضافه کرد: منوریل یک سیستم حمل و نقل تحمیل شده به مدیریت شهری استان است. امروز هم معضل اول شهر منوریل نیست و نگاه بنده به ناوگان حمل و نقل عمومی و مترو است که باید قوی تر و تکمیل تر شود.
این کاندیدای انتخابات شورای شهر با اشاره به شورای پنجم، گفت: یکی از ضعف های شورای پنجم  نظارت بر عملکرد شهرداری در حوزه پرورش نیروی انسانی بود.
عملکرد ضعیف شهرداری در پرورش نیروی انسانی
وی ادامه داد: به عملکرد کل آقای سقائیان نژاد نمره مثبت می دهم ولی در حوزه پرورش نیروی انسانی نمره ضعیف می دهم اما در کل نمره قابل قبول می هم.


انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/26706
اخبار مرتبط

نظرات شما