فروش زمین 200 میلیاردی با اسناد جعلی در قم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار "سید محمود میرفیضی" در گفت‌و گو با خبرنگاران اظهار کرد: خانمی با مراجعه به پلیس آگاهی استان و طرح شکایت مبنی بر اینکه افراد ناشناسی هزار متر مربع از اراضی مرغوب به ارزش 200 میلیارد ریال متعلق به وی را با مدارک جعلی و به صورت غیر قانونی به فروش رسانده اند، موضوع در دستور کار ویژه کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: متهمان با جعل مدارک، زنی 66 ساله را به جای مالک اصلی معرفی و با سندسازی، معامله زمین را انجام داده بودند که با هوشیاری پلیس تمامی اعضای این باند 7 نفره شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی استان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه افراد مذکور دارای سوابق متعدد کیفری هستند، گفت: متهمان در مواجهه با کارآگاهان طی تحقیقات صورت گرفته به جرم خود اعتراف و در نهایت به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

میرفیضی تاکید کرد: شهروندان قبل از انجام هرگونه معاملات ملکی، از اصالت مبایعه نامه ها و سند رسمی (تک برگی، دفترچه ای، بنچاق) و احراز هویت مالک و فروشنده اطمینان حاصل کنند.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/31882
اخبار مرتبط

نظرات شما