اولین جلسه کیفیت سال 1401 پست استان قم برگزار شد

باقری منش در جلسه کیفیت پست استان، کسب رضایت مشتریان را مهمترین اصل و سرلوحه وظایف کلیه همکاران برشمرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، از روابط عمومی اداره کل پست استان قم، جلسه کیفیت به ریاست مدیرکل و با شرکت معاون و اعضای کمیته کیفیت پست استان در سالن جلسات آن اداره کل برگزار گردید.
در آغاز جلسه و پس از قرائت قرآن کریم، ابوالفضل باقری منش، مدیرکل پست استان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران، ماه رمضان را بهترین فرصت برای نیایش و تقرب به رحمت واسعه الهی خواند.
باقری منش در ادامه موارد تاثیر گذار بر کیفیت مرسولات وارده و صادره را ذکر نموده و کسب رضایت مشتریان را مهمترین اصل و سرلوحه وظایف کلیه همکاران برشمرد.
وی خواستار رفع نقاط ضعف در شاخص های کیفیت شده و دستیابی به کیفیت مطلوب در پست استان را در گرو برنامه ریزی مناسب، نظارت های مستمر، برگزاری جلسات و  تحلیل های دوره ای دانست.
مدیرکل ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به شهروندان را ضامن حفظ و بقای شبکه خواند و اظهار امیدواری کرد با کارشناسی فرآیندهای انجام کار، کنترل دقیق و بررسی نقاط ضعف و قوت در زمینه تحقق سنجه های کیفیت امکان برآورده نمودن خواسته های مشتریان را فراهم نماییم.
باقری منش خواستار ابلاغ وظایف متصدیان مبتنی بر کیفیت و مشتری مداری، ارایه آموزش های متناسب با نیازهای روز به متصدیان،  بازنگری و ریشه یابی در زمینه برگشتی ها و بی ترتیبی ها شده  و دستور بازدید و نظارت دوره ای و منظم از کلیه دفاتر سطح استان (شهری، شهرهای تابعه و روستایی) را صادر نمود.
وی همچنین بر نظارت وکنترل دقیق و مداوم بر مبادله مرسولات وارده و صادره تاکید نمود.
در این نشست همچنین گزارش عملکرد کیفیت پست استان، توسط کارشناسان مربوطه در زمینه امتیازات کسب شده در سنجه های مرتبط با کیفیت ارائه و در پایان جلسه سایر حاضرین نقطه نظرات و دیدگاه های خود در زمینه ارتقای کیفیت خدمات پستی و رفع مشکلات مطرح نمودند.

انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/32822
اخبار مرتبط

نظرات شما