درمان رایگان هزار زوج‌ نابارور در مرکز طهورای قم

مرکز درمان ناباروری طهورا به مناسبت دهه کرامت در نظر دارد به صورت رایگان هزار زوج نابارور که دچار مشکلات اقتصادی هستند را درمان کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، رئیس هیئت مدیره کلینیک طهورا گفت: مرکز درمان ناباروری و جراحی طهورا در قالب طرح میلاد تا میلاد (میلاد حضرت معصومه (س) تا میلاد امام رضا (ع)) از زوج‌های نابارور بی بضاعت ثبت نام می‌کند.

سید علی منتظری با بیان اینکه تاکنون ۶۵۰ زوج به صورت حضوری و یا از طریق سایت این مرکز ثبت نام کرده اند افزود: زوج‌های نابارور تا پایان روز شنبه مصادف با میلاد امام رضا (ع) مهلت دارند در این طرح ثبت نام کنند.

وی با اشاره به اینکه در این طرح با کمک خیران، یک دوره آی وی اف به طور کامل، سونوگرافی و دارو‌ها رایگان می‌باشد گفت: پس از پایان ثبت نام، ثبت نام کنندگان پالایش و زوج‌های بی بضاعت شناسایی می‌شوند و مراحل درمان آن‌ها آغاز می‌شود.

رئیس هیئت مدیره کلینیک طهورا، عمل در راستای منویات رهبر انقلاب و حمایت از طرح افزایش جمعیت را از جمله اهداف اجرای طرح میلاد تا میلاد این مرکز برشمرد.

مرکز جراحی طهورا مقابل درب ۳ مسجد مقدس جمکران به جز ایام تعطیل به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مراجعه کنندگان است.


انتهای پیام/


منبع:صدا و سیما
http://qomefarda.ir/34038
اخبار مرتبط

نظرات شما