کمک‌ های مردمی برای زلزله‌زدگان هرمزگان در قم جمع آوری می شود

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: این جمعیت در استان اقدام به جمع آوری کمک های مردمی برای زلزله زدگان هرمزگان می کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، محمدرضا بهرامی ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: پس از وقوع زلزله در مناطقی از استان هرمزگان و در پی جان باختن تعدادی از هموطنان و نیز مصدوم شدن شمار زیادی از مردم مناطق زلزله زده در این استان، جمعیت هلال‌احمر قم برای جمع آوری کمک‌های نقدی همشهریان نوع دوست استان قم اعلام آمادگی کرده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم افزود: مردم نوع‌دوست استان قم می‌توانند کمک‌های بشردوستانه خود را به صورت نقدی و از طریق شماره حساب ۹۹۹۹۹ و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۴۴۹۹۹۹۹۹ و یا کد دستوری # ۱۱۲ * ۷۳۷ * وهمچنین شماره حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۹۸ نزد بانک مرکزی و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۰۷۰۰۷۰۰۳ نزد بانک مرکزی با شماره شبا ۷۰۰۱۰۰۰۰۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۹۸ ir واریز کنند.

بهرامی افزود: پس از اینکه در هرمزگان زلزله رخ داد و قدرت وقوع آن شش و یک دهم ریشتر بود با دستور سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور، در همان لحظات اولیه بروز زلزله تعداد ۲۵۰۰ تخته پتو ‬ از‬ استان‬ قم‬ برای حادثه ‏دیدگان زلزله زده استان هرمزگان ارسال شد.‏


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/34801
اخبار مرتبط

نظرات شما